اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک‌دارایی گلستان را به خود اختصاص داد

فرماندار گنبد کاووس با بیان اینکه اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‎ای گنبد کاووس نسبت به سال گذشته دو برابر شده است، گفت: در هفته دولت ۱۳۰ پروژه عمرانی اقتصادی با اعتباری بالغ بر ۳۱۴ میلیارد تومان در گنبدکاووس افتتاح می‎شود.

گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک‌دارایی گلستان را به خود اختصاص داد

عبدالقدیر کریمی در خصوص پروژه‎های قابل افتتاح گنبد کاووس در هفته دولت در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با وجود اینکه سال گذشته در شرایط خاص کرونا قرار داشتیم و بیشتر تمرکز و دغدغه ما در این حوزه بود اما خوشبختانه در حوزه پروژه‎های عمرانی و اقتصادی اتفاقات خوبی را در سال جاری شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: اعتبارات تملک‌دارایی سرمایه‎ای نسبت به سال گذشته دو برابر و به میزان ۲۰۴ میلیارد تومان رسیده است در واقع گنبدکاووس بیشترین اعتبار تملک‌دارایی سرمایه‎ای در استان را به خود اختصاص داد.

فرماندار گنبد کاووس با اشاره به پروژه‎های قابل افتتاح و کلنگ‎زنی این شهرستان در هفته دولت گفت:۹۲  پروژه عمرانی بالغ بر ۲۶۱ میلیارد و ۶۷۹ میلیون تومان و ۳۸ پروژه اقتصادی در هفته دولت قابل افتتاح و کلنگ‎زنی است.

* گنبدکاووس بیشترین درصد پروژه‎های اقتصادی گلستان را به خود اختصاص داد

کریمی با بیان اینکه بیشتر تمرکز ما در حوزه پروژه‎های اقتصادی است گفت: اشتغال جوانان در گنبدکاووس یکی از اولویت‎های اصلی ماست از این رو تا آنجا که امکان دارد حوزه تولید در شهرستان را بیشتر فعال می‎کنیم تا به تبع آن اشتغال بیشتری در شهرستان رقم بخورد.

وی ابراز کرد: طی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ گنبدکاووس بیشترین درصد اشتغال و پروژه‎های اقتصادی در استان را به خود اختصاص داد، سال ۱۳۹۷ حدود ۵۵ درصد و سال ۱۳۹۸ حدود ۴۸ درصد پروژه‎های اقتصادی استان در گنبدکاووس اتفاق افتاد.

فرماندار گلستان با بیان اینکه برای افرایش ضریب اشتغال باید در حوزه اقتصادی تمرکز داشت،ابراز امیدواری کرد تا در دولت جدید شرایط بهتری در حوزه تولید و اشتغال رقم بخورد.

* اضافه شدن شهر جدید «کرند» به شهرهای گنبدکاووس

کریمی در ادامه به سومین شهر در گنبدکاووس اشاره کرد و گفت: امسال از سوی وزارت کشور سومین شهر در حوزه شهرستان گنبد کاووس به ما ابلاغ رسمی شد قبلأ دو شهر گنبد و شهر مرزی داشلی‌برون را داشتیم و شهر مرزی« کرند» هم به مجموعه شهرستان اضافه شد بعد از انجام کارهای رسمی و اداری و آغاز به کار شورای شهر «کرند» جشنی با حضور برخی مسوولان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۸۳۰۱۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول