اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

شفاف‌سازی نسبت به انتخاب شهردار اهواز یکی از شاخص‌های مهم عملکرد شورای ششم است

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با صدور نامه‌ای خواستار شفاف‌سازی فرآیند انتخاب شهردار این شهر شد و این اقدام را یکی از شاخص‌های مهم عملکرد شورای ششم دانست.

شفاف‌سازی نسبت به انتخاب شهردار اهواز یکی از شاخص‌های مهم عملکرد شورای ششم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در خصوص شفاف‌سازی فرآیند انتخاب شهردار خطاب به اعضای شورای شهر اهواز نامه‌ای صادر کرد.

در این نامه آمده است که: بااحترام به عرض میرساند بدون شک یکی از حقوق عامه مردم که نهایتاً منجر به اعتمادسازی عمومی در سطح جامعه می‌شود، اطلاع از نحوه عملکرد وکلای خود در مواجهه با موضوعات مختلف است که این مهم جز با شفافیت محقق نخواهد شد.

در ادامه افزوده شده است که: در همین راستا به عنوان اولین و مهمترین گام شورای ششم، شفافیت در فرآیند انتخاب شهردار کلانشهر اهواز و همچنین برنامه کاندیداها  توسط شورای اسلامی این شهر یکی از شاخص‌های مهم ارزیابی عملکرد این شورا خواهد بود.

همچنین آمده است: امروز مسئله اصلی از منظر جنبش دانشجویی این است که کاندیداهای تصدی شهرداری اهواز توسط چه افرادی معرفی و طبق چه ساز و کار و شاخص‌هایی انتخاب می‌شوند. گمانه‌زنی‌های صورت گرفته نیز حاکی از این است که انتخاب گزینه نهایی تصدی شهرداری صورت گرفته است و این در حالی است که هیچ یک از شاخص‌های شفافیت در آن رعایت نشده است . 

در ادامه مطلب نوشته شده است: لذا انتظار ما این است که طبق ساز و کاری شفاف، شهرداری عدالت طلب، فساد ستیز، عدم وابسته به جناح‌های سیاسی و کانون‌های قدرت و ثروت، دارای قدرت جذب سرمایه گذار، پاکدست، جوان گرا، دارای قدرت رایزنی در سطح کلان ملی و همچنین دارای کارنامه‌ای موفق در مسوولیت‌های قبلی، توسط شورای شهر جهت تصدی‌گری شهرداری اهواز انتخاب شود. 

در پایان نوشته‌اند: در آخر نیز ذکر این نکته لازم است که بسیج دانشجویی با جدیت موضوع شفافیت را پیگیری و بازخورد آن را در اختیار مردم شریف اهواز خواهد گذاشت. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول