اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادعای رادیو اسرائیل؛ ارتش صهیونیستی آماده تنش با غزه می‌شود

در حالی که تلاش‌های منطقه‌ای و بین‌المللی برای تثبیت آتش‌بس در نوار غزه ادامه دارد، رادیو رژیم صهیونیستی ادعا کرد، ارتش این رژیم در حال آماده شدن برای احتمال بروز تنش میان تل‌آویو و غزه است.

ادعای رادیو اسرائیل؛ ارتش صهیونیستی آماده تنش با غزه می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، رادیو رسمی رژیم صهیونیستی «کان» مدعی شد، ارتش این رژیم در حال آماده شدن برای احتمال تنش با نوار غزه در تعطیلات اعیاد یهودی در ماه جاری (سپتامبر) است.

بر اساس این گزارش، در همین زمینه به نظامیان و افسران صهیونیستی مرخصی برای اعیاد یهودی داده نشده است.

یک مقام مسؤول در نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی گفته، ارتش این رژیم به تقویت نیروهای مستقر در مرز نوار غزه و حصار امنیتی پرداخته و تمام تلا‌ش خود را برای جلوگیری از تنش انجام می‌دهد.

هفته جاری «حماد الرقب» از اعضای ارشد حماس گفت، این جنبش رسما به  اطلاع دوحه [میانجی] رسانده با شروط رژیم صهیونیستی برای دریافت کمک مالی قطر به غزه موافقت نخواهد کرد.

همچنین، دیروز (شنبه) «عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس گفت، تا زمانی که گشایش گسترده‌ای در خصوص [حل مشکلات] نوار غزه رخ ندهد، فعالیت‌های اعتراضی برای شکست محاصره این منطقه با ابزارهای مختلف ادامه خواهد داشت. (جزئیات بیشتر).

جنبش جهاد اسلامی هم دیشب تهدید کرد که در صورت متوقف نشدن محاصره نوار غزه، گزینه‌های مقاومت نیز گسترش خواهد یافت (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول