اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

پیروزی‌های نظام اسلامی مرهون خون شهداست

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: پیروزی‌ها و پیشرفت‌های نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف مرهون خون شهیدان است.

پیروزی‌های نظام اسلامی مرهون خون شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، آیت‌الله عبدالکریم فرحانی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با خانواده‌ شهید ناجا اظهار کرد: خانواده‌های شهدای ناجا باعث افتخار و جزء خانواده‌ی رشید و امنیت‌آفرین نیروی انتظامی هستند.

وی در این دیدار ضمن بازشماری رشادت عشایر غیور خوزستان و با تاکید بر لزوم حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب و آرمان‌های شهدا افزود: نظام اسلامی با تکیه بر مبانی اعتقادی و دینی، رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب، خون شهدا و همراهی مردم به دستاوردهای بزرگی رسیده است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر ضرورت زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، گفت: شهدا برای عزت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی جان خود را فدا کردند و ما هم باید در تداوم راه آنها قدم‌های موثر برداریم چرا که پیروزی و پیشرفت‌های نظام اسلامی مرهون و مدیون خون شهداست.

وی خواستار توجه به سیره شهدا شد و ادامه داد: مکتوب سازی سیره زندگی شهدا موجب می‌شود که فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌های دیگر انتقال یابد.

در ادامه‌ این دیدار، وی ضمن اطلاع از مشکلات روستای میثم تمار به پیگیری حل مشکلات این روستا اقدام نمودند.

به گزارش خبرگزاری فارس، شهید سجاد دالمن چنانی از شهدای مدافع امنیت و افسر گشت کلانتری شهر صفی‌آباد دزفول است که در مرداد ماه سال جاری توسط اشرار و سارقین مسلح به فیض عظیم شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول