اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

فارس من| دادستان کل البرز: دادگاه پرونده ضارب آمر به معروف در مهرشهر کرج تا ده روز آینده برگزار می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب البرز از برگزاری جلسه دادگاه ضارب آمر معروف در کرج خبر داد و گفت: شاکیان در حال طی طول درمان هستند و بر اساس قانون جلسه دادگاه بعد از طی طول درمان باید برگزار شود.

فارس من| دادستان کل البرز: دادگاه پرونده ضارب آمر به معروف در مهرشهر کرج تا ده روز آینده برگزار می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب البرز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج با بیان اینکه، رسیدگی به پرونده تا پاسخ پزشکی قانونی زمان بر است و باید روال قانونی طی شود، اظهار کرد: شاکیان در حال طی طول درمان هستند و بر اساس قانون جلسه دادگاه بعد از طی طول درمان می تواند برگزار شود.

وی با اشاره به بازداشت و آزادی مشروط ضاربان، گفت: هر سه متهم بلافاصله توسط عوامل انتظامی بازداشت شدند و در حال حاضر با تامین قرار وثیقه آزاد هستند.
مددی گفت: تصاویر دوربین های مداربسته به دست ما رسیده و تا ده روز آینده یا انتهای شهریور ماه جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد شد.

قبلتر هم روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان البرز اعلام کرده بود پرونده ضارب آمر به معروف در کرج با انجام و تکمیل تحقیقات لازم در دادسرا با صدور کیفرخواست، جهت رسیدگی و صدور حکم به دادگاه ارسال گردید و جلسه رسیدگی دادگاه نیز در اسرع وقت قانونی تشکیل و مطابق مقررات حکم مقتضی صادر خواهد شد. 

به گزارش فارس، مخاطبان فارس من با ثبت 7000 امضاء در سه سوژه "درخواست حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر"  و  "درخواست مجازات ضاربان امر به معروف در مهرشهر کرج"  و  "پیگیری عوامل ضرب و شتم زوج آمر به معروف کرجی"  درخواست پیگیری این موضوع را خواستار شده بودند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول