اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

خیران سمیرم به کمک بخش درمانی آمدند

رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم گفت: با همت و تلاش خیران سلامت و اهدای تجهیزات تخصصی بیماران کرونایی به بیمارستان سیدالشهدا(ع) امکان راه‌اندازی یک بخش جدید برای بیماران کرونایی در مرکز درمانی سمیرم فراهم شد.

خیران سمیرم به کمک بخش درمانی آمدند

حسین شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بیمارستان سیدالشهدا(ع) تنها مرکز درمانی در شهرستان سمیرم است که در روزهای سخت کرونایی بیشتر تخت‌های این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داشت و در برخی مواقع به دلیل تعداد زیاد بیماران در موج پنجم، با کمبود امکانات روبرو می‌شدیم.

رئیس بیمارستان سیدالشهدا(ع) سمیرم افزود: خیران سلامت شهرستان سمیرم تجهیزات تخصصی مورد نیاز یک بخش درمانی را با هزینه ۳ میلیارد ریال تهیه و به بیمارستان سیدالشهدا اهدا کردند و بخش جدید درمانی در بیمارستان راه‌اندازی شد.

ناصر راجی، رئیس اتاق اصناف سمیرم نیز در این‌‌باره خاطرنشان کرد: شهرستان سمیرم دارای ۳ هزار واحد صنفی فعال است که این واحدها در روزهای سخت کرونایی هماهنگ با ستاد کرونا محدودیت‌ها را رعایت و مغازه‌ها را تعطیل می‌کردند.

وی تصریح کرد: اتحادیه مرغداران، طلافروشان، تعاونی دامداری منابع طبیعی، صنف کشاورزی و زنبورداران و اتحادیه تأسیسات گاز و اتاق اصناف و دیگر خیران سلامت شهرستان تجهیزات لازم جهت راه‌اندازی بخش جدید درمانی بیمارستان سیدالشهدا(ع) را تهیه و به بیمارستان اهدا کردند.

به گزارش فارس، شهرستان سمیرم با ۴ بخش، ۶ شهر و ۱۲۰ روستا در فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب استان اصفهان واقع‌ شده است.

انتهای پیام /۶۳۱۱۱/ق۳۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول