اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

شناسایی مراکز فروش پوشاک قاچاق در کرج/ترویج فرهنگ غربی ممنوع

فرماندار شهرستان کرج ضمن انتقاد به نحوه نظارت بر عرضه پوشاک، گفت: گشت‌های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر قانون را دور می‌زنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

شناسایی مراکز فروش پوشاک قاچاق در کرج/ترویج فرهنگ غربی ممنوع

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، غفور قاسم پور، فرماندار کرج، امروز در نشست مقابله با کالای قاچاق که در سالن فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: متاسفانه در طول این سال‌ها یکی از مرکزی ترین خیابان های شمال شهر کرج به کانون اصلی عرضه و فروش پوشاک قاچاق شده است و بدون هیچ نظارتی اجناس وارداتی بدون درج قیمت و سلیقه ای به مردم عرضه می‌شود. 

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ تولید داخلی و رونق اقتصادی، تصریح کرد: رشد قارچ گونه و فعالیت آزادانه مراکز عرضه پوشاک قاچاق قبح خرید و فروش اجناس قاچاق را ریخته است و به امری عادی در جامعه تبدیل شده که علاوه برجنبه اقتصاد، فرهنگ را نیز نشانه گرفته است. 

قاسم پور تشکیل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در شهرستان کرج و نظارت و برخورد قاطعانه با کالاهای بدون درج قیمت را که عموما گرانفروشی و ترویج فرهنگ غرب را به همراه دارد مورد تأکید قرار داد.

وی افزود: گشت‌های ویژه نظارتی اماکن از این مراکز باید به جد در دستور کار قرار گیرد و با افرادی که برای سود بیشتر قانون را دور می‌زنند و مستقیم و غیر مستقیم زمینه ساز شکاف طبقاتی و تخریب فرهنگ اجتماعی شهر می‌شوند برخورد شود.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول