اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم با یک دنیا امید این دولت را انتخاب کردند/ استاندار باید در دسترس مردم باشد

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: در گذشته استانداران در مجالس ختم‌ انعام‌ها، شادی و غم‌های مردم و هیئت‌ها شرکت می‌کردند و در دسترس مردم بودند که این ویژگی در حل مشکلات مردم بسیار موثر است.

مردم با یک دنیا امید این دولت را انتخاب کردند/ استاندار باید در دسترس مردم باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن فاطمی، ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه اخلاق و رفتار قوم‌های مختلف در آیات و روایات مختلف آماده است که بر اثر گناهان دچار چه بلاهایی شدند که این موارد برای ما درس و آموزه‌های الهی است، گفت: در هر عهد و زمانی حاکمان حکومت اسلامی وظایف سنگینی دارند که نمونه کامل این حاکمان حضرت علی(ع) است که طی ۳۰ سال حکومت خود هیچ گونه آرامشی نداشتند هرچند از ۲۵ سال حکومت خود محروم بودند و حق حکومتشان انکار شد و به عنوان یک شهروند عادی انواع ظلم‌ها را به ایشان روا داشتند بازهم آرام نبودند و برای بهبود اوضاع معیشتی مردم در تلاش بودند.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: رفتار حضرت علی(ع) از جمله ساده زیستی، عدالت، کمک به بینوایان و ... سر لوحه حاکمان بلاد دینی قرار گیرد مخصوصا مسئولان دولت جدید که مردم آن‌ها را با یک دنیا امید و آرزو انتخاب کردند.

برخی مشکلات نتیجه سوء رفتار شخصی است

فاطمی ادامه داد: بسیاری از مشکلات در اثر رفتار سوء انسان ایجاد می‌شود یعنی نافرمانی خدا، اجحاف حقوق دیگران، ظلم در حق اطرافیان و... در زندگی شخصی افراد ظاهر می‌شود پس اگر بارش برکات و زحمات خداوند را در زندگی لازم داریم باید راه خدا را برویم و با رفتارمان به دین دهن‌کجی نکنیم.

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه امیدواریم دولت جدید ارکان مدیریتی را بر عهده بگیرد و زودتر نیات مقدس رئیس جمهور به ظهور برسد، اظهار کرد: با توجه به فرمایش پیامبر اکرم(ص) رؤسای و بزرگان جامعه هستند که حال مردم را خوب یا بد می‌کنند، پس کسانی که روی کار می‌آیند باید اهل خدمت به مردم و میان مردم باشند.

فاطمی بیان کرد: در زمان قدیم به گونه‌ای بود که استانداران در مجالس ختم‌ انعام‌ها، شادی و غم‌های مردم و هیئت‌ها شرکت می‌کردند و در دسترس مردم بودند که این ویژگی در حل مشکلات مردم بسیار موثر است.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول