اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بساط صف چند کیلومتری خودروها در پمپ بنزین ترنج در بندرعباس جمع شد

با ورود دادستان بندرعباس به ماجرای صف چند کیلومتری پمپ بنزین ترنج در جاده راه آهن بندرعباس و یک تدبیر و نظارت میداتی، این پمپ بنزین اکنون وضعیت خلوت و مناسبی دارد.

بساط صف چند کیلومتری خودروها در پمپ بنزین ترنج در بندرعباس جمع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان به صورت سرزده از دو جایگاه عرضه سوخت ترنج و نارگیل بندرعباس بازدید کرد.

 

وی در جریان این بازدید ضمن نظارت بر نحوه عرضه سوخت در این جایگاه، دستورات ویژه ای را به منظور تسریع در روند خدمت رسانی به مردم صادر کرد.

 

دادستان بندرعباس همچنین در حاشیه این بازدید اظهار داشت: در پی انتشار تصاویری در فضای مجازی مبنی بر وجود ترافیک شدید و ایجاد صف طولانی خودروها در جایگاه عرضه سوخت ترنج بندرعباس، به سرعت دستورات قضایی به منظور حل این مشکل صادر شد و با استقرار تیم های ویژه ای در محل، ضمن برطرف شدن صف چند کیلومتری و رفع گره ترافیکی، تردد خودروها، روان و عادی شد.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان هدف از صدور این دستورات قضایی را احقاق حقوق عامه و نظارت بر حسن اجرای قانون برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه در نتیجه اقدامات انجام شده، هم اکنون شاهد خلوتی جایگاه عرضه سوخت ترنج و تسریع در ارائه خدمات می باشیم که موجب رضایتمندی مردم شده است.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول