اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری ایران

نگاهی به استارت‌آپ‌های رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان

رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری‌های ساختمانی با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 6 استارت‌آپ در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان برگزار شد.

نگاهی به استارت‌آپ‌های  رویداد جذب سرمایه پیوند در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، رویداد جذب سرمایه (پیوند) حوزه فناوری‌های ساختمانی با هدف بهم‌رسانی شتاب‌دهنده‌ها و هسته‌های فناور با حضور 6 استارت‌آپ در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان برگزار شد که طی آن این استارت‌آپ‌‌ها ویژگی‌های محصول و مدل کسب و کار و نیاز‌های سرمایه‌گذاری خود را به شتاب‌دهنده‌های حاضر و وبیناری رویداد ارائه کردند.

تکنوسازه 

استارتاپ «تکنوسازه» اولین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان « اپلیکیشن تحت وب برای خودکارسازی کار مهندسین طراح با استفاده از هوش مصنوعی» معرفی کرد. ویژگی این محصول تحت وب بودن نرم‌افزار، کاهش چشمگیر زمان طراحی سازه، نوین بودن بخش بهینه‌سازی پیشرفته و مدل‌سازی خودکار . کاهش هزینه‌های ساخت است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 350 میلیون تومان است.

مارستان 

استارتاپ «مارستان» دومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان «اتوماسیون ساختمان برای صنعت بهداشت و درمان» معرفی کرد. ویژگی این محصول استقرار شبکه بیسیم اینترنت اشیاء در بیمارستان، استقرار نشانه‌های RTLS، تجهیز دستگاه‌های پورتابل گران قیمت RTLS در فاز اول، تجهیز کادر درمان و بیماران به RTLS در فاز دوم، تعویض سیستم احضار پرستار و استقرار سامانه ایمنی سرویس بهداشتی است. سرمایه موردنیاز  500 میلیون تومان است.

لیان 

استارتاپ «لیان» سومین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان «بومی‌سازی مواد مصرفی پرینتر سه‌بعدی ساختمان» معرفی کرد. ویژگی این محصول اختلاف قیمت سیمان با کشورهای مبدا یا مقصد تکنولوژی، نزدیکی به بازار خاورمیانه، بلوغ دانش سیمان و بتن در ایران است. سرمایه موردنیاز این استارت آپ 495 میلیون تومان است.

والاد 

استارتاپ «والاد» چهارمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان «نرم‌افزار تحت وب سیستم اطلاعاتی ساختمان(BIM) » معرفی کرد. ویژگی این محصول برنامه‌ریزی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، اشتراک‌گذاری اطلاعات و توانایی ارائه، یادداشت‌برداری و گزارش روندکار، آرشیو و دسته‌بندی اطلاعات است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 580 میلیون تومان است.

شبکه مهندسی عمران ایران 

استارتاپ «شبکه مهندسی عمران ایران» پنجمین تیم متقاضی سرمایه بود که محصول خود را با عنوان «آموزش همراه با ایجاد مهارت، تخصص و تجربه در حوزه مهندسی عمران» معرفی کرد. ویژگی این محصول تدارک دوره‌های آموزشی و رویدادها و بازدید در حوزه مهندسی عمران است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ 300 میلیون تومان است.

ایمنوهوش 

استارت آپ «ایمنوهوش» ششمین تیم متقاضی سرمایه در حوزه فناوری‌های نوین ساختمان بود که محصول خود را با عنوان «بهینه‌سازی طراحی فضاهای تجمعی در راستای ارتقاء ایمنی در مواقع زلزله با استفاده از هوش مصنوعی» معرفی کرد. ویژگی این محصول کاهش تلفات و خسارت، طراحی و اجرای روش‌ها و جزئیات بومی، مقرون به‌صرفه بودن، رفع نیاز روز جامعه و پیشرو بودن در این حوزه است. سرمایه موردنیاز این استارت‌آپ ۵۰۰ میلیون تومان در ازای واگذاری ۳۰ درصد از سهام است. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول