اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز پرواز زائران اربعین امروز از فرودگاه ساری

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد پرواز اربعین در فرودگاه دشت‌ناز ساری نیز انجام شود، گفت: نخستین پرواز اربعین ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه امسال از ساری به مقصد نجف انجام می‌شود.

آغاز پرواز زائران اربعین امروز از فرودگاه ساری

سعدالله وطن‌خواه در ارتباط با برنامه‌ریزی برای پروازهای اربعین در مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد پرواز اربعین در فرودگاه دشت‌ناز ساری نیز انجام شود.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در مجموع ۱۶ پرواز شامل هشت پرواز رفت و هشت پرواز برگشت در فرودگاه دشت‌ناز ساری انجام خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه پروازهای اربعین توسط شرکت هواپیمایی وارش انجام می‌شود، تصریح کرد: نخستین پرواز اربعین ساعت ۱۴:۳۰ روز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه امسال از ساری به مقصد نجف انجام خواهد شد.

این مسؤول با اعلام اینکه پرواز اربعین در فرودگاه دشت‌ناز ساری از ۳۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۱۰ مهر ماه ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی ما این است یک‌هزار و ۳۰۰ زائر از استان‌های مازندران و گلستان از طریق این پروازها جابجا شوند.

*مسافران اربعین شرکت هواپیمایی وارش بخوانند

سعید کاظمی مسؤول روابط عمومی هواپیمایی وارش در شمال کشور نیز همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس طی اطلاعیه‌ای اظهار کرد: با توجه به اینکه در ۲۳:۵۹ سی‌ام شهریور ماه جاری زمان رسمی کشور یک ساعت به عقب کشیده می‌شود، زائران توجه به این موضوع و تنظیم ساعت را فراموش نکنند.

وی افزود: همچنین زائران برای خروج از کشور عوارض خروج (حدود ۴۰۰ هزار ریال) را از طریق بانک‌های ملی شهرستان خود پرداخت کنند تا از  تجمعات در آخرین ساعات قبل از پرواز جلوگیری شود.

کاظمی تاکید کرد: زائران اربعین سه ساعت قبل از پرواز با در دست داشتن تاییدیه تست PCR که ۷۲ ساعت قبل گرفته شده از مراکز معتبر و آزمایشگاه‌ها، کارت واکسیناسیون که بیانگر تزریق دو دز واکسن است و گذرنامه در فرودگاه حضور داشته باشند.

مسؤول روابط عمومی هواپیمایی وارش در شمال کشور در پایان از زائران اربعین خواست تا با سبک‌ترین بار و به‌همراه داشتن امکانات حداقلی عازم سفر شوند تا در طول سفر با مشکل مواجه نشوند.

به گزارش فارس؛ مسافران اربعین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق تماس با شماره ۰۱۱۳۳۲۰۰۱۳۰ و یا به دفتر هواپیمایی وارش در خیابان ملامجدالدین مرکز استان مازندران مراجعه کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول