اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کشف بیش از ۲ هزار تخلف صنفی در کردستان طی 6 ماهه امسال

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کردستان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۲ هزار و ۱۹ مورد تخلف به ارزش ۲۷۲ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال کشف و ضبط شده است.

کشف بیش از ۲ هزار تخلف صنفی در کردستان طی 6 ماهه امسال

فرزاد سردارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به تعداد ۵۵ هزار و ۴۵ مورد بازرسی طی ۶ ماهه سال جاری در استان اظهار کرد: تاکنون برای این تخلفات هزار و ۷۷۵ پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی با اشاره به گشت‌های مشترک نیروی انتظامی، دانشگاه علوم پزشکی، اتحادیه‌ها و فرمانداری در ۶ ماهه امسال افزود: در این مدت هزار و ۱۳۶ مورد تخلف بازرسی انجام شده و در این راستا ۲۸ میلیارد و ۳۰۸ میلیون ریال  تخلف کشف و ضبط شده است.

به گفته رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کردستان، تاکنون تعداد ۱۹۹ مورد پرونده تخلف تشکیل شده است.

وی گزارش ستاد خبری مشارکت های مردمی به صورت تلفنی و حضوری را ۱۴۴ مورد ذکر کرد.

شناسایی ۲۳۹ مورد تخلف مربوط به احتکار در ۶ ماه امسال

سردارزاده به بازرسی‌ها در سطح انبارهای استان اشاره کرد و گفت: بمنظور جلوگیری از اغفال، احتکار و عرضه خارج از شبکه کنترل ۱۷۲ مورد گشت مشترک انجام شده است.

وی یادآورشد: در این مدت تاکنون هزار و ۲۴۲ مورد بازرسی مستقل انجام شده و در این بازرسی‌ها ۲۳۹ مورد تخلف در قالب احتکار، اغفال و عرضه خارج از شبکه کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی صنعت، معدن و تجارت استان کردستان  سیمان، برنج، روغن، گوشت قرمز، مرغ ، کودشیمیایی و نفت گاز را بیشترین کالاهای احتکار شده عنوان کرد.

وی همچنین یادآورشد: در این مدت چهار هزار و ۱۸۸ مورد بازرسی در سطح استان انجام شده و در این راستا ۱۷ مورد کالای قاچاق کشف و ضبط شده و برای آن معادل ۱۳ مورد پرونده تشکیل شده است.

سردارزاده بیشترین کالاهای قاچاق را  شامل شامپو و لوازم بهداشتی و آرایشی دانست.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۸۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول