اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: سه نفر از همکاران شورای شهر برای اعاده حق و حقوق کلان‌شهر تبریز در تصویب ایجاد غیر کارشناسی بخش باسمنج که هم برای اهالی باسمنج ایجاد مشکل کرده و هم باعث تضییع حق شهر تبریز شده است که این موضوع را تا زمان حصول نتیجه پیگیری خواهیم‌ کرد.

هشدار درباره  تضییع حق شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز،  غلامرضا احمدی امروز در جلسه شورای شهر تبریز با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: حفظ روحیه جهادی عاملی برای موفقیت در کارها و رفع مشکلات در زمینه‌های کاری خواهد بود.

 وی اضافه کرد: در مدتی که در شورای شهر حضور داریم شاهد تلاش‌های همکاران در شورای شهر هستیم که بعضاً بیش از ۱۰ ساعت در روز برای امور شهرداری وقت می‌گذارند.

احمدی افزود: برای جبران مشکلات موجود باید با حفظ روحیه و بدون توقف و فداکارانه و به دور از خودنمایی و برای رضای خدا کار کرد.

وی یادآور شد: نگاه علمی و کار تیمی و بدون سیاسی کاری و پرهیز از اقدامات ژورنالیستی برای رسیدن به اهداف ثمر بخش خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: انتظار می‌رود استراتژی و اولویت‌های شورا بیشتر تبیین شود و از روزمرگی جلوگیری و برای هر حوزه برنامه مدون داشته باشیم.

احمدی اذعان داشت: از جمله اولویت‌ها توجه جدی به شهرسازی ایرانی اسلامی و تبیین مبانی نظری آن و شهرسازی ایرانی اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری، ساماندهی مناطق فرسوده و بافت حاشیه نشین، توجه جدی به محیط زیست و فضای سبز، توسعه حمل و نقل پایدار، درآمد پایدار، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تاکید به امور فرهنگی هنری و ورزشی، مقابله با فساد، توزیع عادلانه خدمات، نگاه ویژه به محرومین، گسترش ارتباطات با مقامات استانی و کشوری برای رفع مشکلات شهری  از جمله اموری است که باید در اولویت شورا باشد تا موفق شویم.

نایب رئیس شورای شهر تبریز ادامه داد: اگر از حاشیه پرهیز کنیم و نیروها را برای این کار بسیج کنیم در این فرصت می‌توانیم اقدامات خوبی برای پیشرفت شهر انجام دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این فرصت هم کوتاه است هم می‌تواند برای کار‌های اجرایی مناسب باشد.

احمدی متذکر شد: سازمان فناوری اطلاعات با وجود زیرساخت‌های مناسب هنوز برای شهرداری اثر بخش نبوده است.

احمدی با بیان اینکه شایسته‌سالاری باید در اولویت باشد، ابراز کرد: استفاده از نیرو‌های جوان کارآمد و پرنشاط در کنار افراد با تجربه مطلوب است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه حل مشکلات قراردادی موجب آرامش خاطر کارکنان خواهد شد، ادامه داد: تقویت و حمایت از تشکل‌های کارگری باید در جدیت باشد اگر این‌گونه باشد، نمی‌توانند نماینده کارگران را اذیت کنند و تشکلات کارگری می‌توانند در تامین حق و حقوق کارگران مفید باشند.

وی تصریح کرد: سه نفر از همکاران شورای شهر برای اعاده حق و حقوق کلان‌شهر تبریز در تصویب ایجاد غیر کارشناسی بخش باسمنج که هم  برای اهالی باسمنج ایجاد مشکل کرده و هم باعث تضییع حق شهر تبریز شده است که این موضوع را تا زمان حصول نتیجه پیگیری خواهیم‌کرد.

انتهای پیام/60034/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول