اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

پلاک های قشم، سرگردان میان منطقه آزاد و ناجا

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قشم گفت: اختلاف نظر سازمان منطقه آزاد قشم و ناجا در خصوص تفاهم نامه یاد شده، موجب بروز مشکلاتی برای صدور پلاک‌های مخصوص تردد در قشم شده است.

پلاک های قشم، سرگردان میان منطقه آزاد و ناجا

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، سرهنگ دوم راهور محمدعلی ملائی در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا بیان کرد: در بحث ساخت پلاک با مشکلات و معضلاتی مواجه بودیم که با پیگیری‌های به موقع این مشکلات حل شدند و هم اینک در بحث پلاک خام کم و کاستی وجود ندارد و به اندازه نیاز پلاک ملی و پلاک قشم در انبارها موجود است.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی بین نیروی انتظامی قشم و سازمان منطقه آزاد قشم وجود ندارد و موضوع یادشده در سطحی کلانتر از موضوع محلی است، افزود: امیدواریم با رفع مشکلات قانونی و حقوقی یاد شده، شاهد رفع مشکلات برای مردم باشیم.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی قشم ادامه داد: وجود برخی پلاک های مخدوش که از قبل در قشم در حال تردد بوده و هستند، مشکلتی را ایجاد کرده و هم اکنون بسیاری از مشکلاتی که با آن دست به گریبان هستیم با همین خودروهای مخدوش است.

وی اصلی ترین عاملل ارائه خدمات نامطلوب به مردم در حوزه تعویض پلاک را اوج گیری و همه گیری ویروس کرونا خواند و افزود: در یک بازه زمانی حدودا ۲۰ روزه مراکز تعویض پلاک تعطیل شدند، از این رو ارائه خدمات به مردم با مشکل مواجه شد اما به محض خارج شدن مراکز تعویض پلاک از تعطیلات کرونایی و بازگشایی این مراکز شاهد عادی سازی و بهبود روند خدمت رسانی هستیم.

سرهنگ دوم راهور  محمدعلی ملائی ادامه داد: در شرایط کرونایی پلیس راهور ناجا برای بهبود خدمت رسانی به مردم دو اقدام مهم انجام داد که اولین آن‌ها نوبت دهی الکترونیکی و اینترنتی و دومین آن‌ها تمدید اعتبار وکالت‌نامه‌ها بود که در قشم هم به زودی این اتفاق خواهد افتاد و نوبت دهی مراکز تعویض پلاک اینترنتی انجام خواهد شد.

وی گفت: برای جلوگیری از تجمع و پیشگیری از شیوع کرونا تقسیم بندی‌هایی انجام شده و طرح زوج و فرد در حال اجراست تا کسانی که پلاک زوج دارند در روزهای زوج و کسانی که پلاک فرد دارند روزهای فرد مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول