اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بزودی صدور گواهینامه پایه یک در هرمزگان از سرگرفته می‌شود/شمار دوربین‌های سطح بندرعباس 3 برابر شده است

جانشین فرمانده پلیس راهور هرمزگان گفت: بزودی با تدابیر اندیشیده شده از سوی فرماندهی انتظامی هرمزگان، صدور گواهینامه پایه یک در استان از سر گرفته شد.

بزودی صدور گواهینامه پایه یک در هرمزگان از سرگرفته می‌شود/شمار دوربین‌های سطح بندرعباس 3 برابر شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کیوان دلیلی امروز در یک گفت‌وگوی رسانه‌ای اظهار کرد: حسب تدابیر فرمانده انتظامی هرمزگان و به منظور پاسخ به مطالبه مردم، صدور گواهینامه پایه یک در شهر بندرعباس که مدتی بود، متوقف شده بود، بزودی از سر گرفته می‌شود.

وی افزود: 51 درصد از کل خدمات پلیس در حوزه پلیس راهور است و لذا هوشمندسازی این خدمات که به تدریج رو به افزایش است، می‌تواند گام بزرگی در افزایش خدمت به مردم و رشد رضایتمندی مردم داشته باشد.

جانشین فرمانده پلیس راهور هرمزگان با بیان این که امسال بر شمار خدمات الکترونیک در سطح پلیس راهور افزوده خواهد شد، عنوان داشت: در آینده‌ای نزدیک ترخیص خودرو و شماره گذاری خودرو نیز در بستر اینترنتی به مردم ارائه خواهد شد.

سرهنگ کیوان دلیلی ادامه داد: اکنون دست افزارهایی توسط عوامل پلیس راهور بکارگیری می‌شود که در لحظه امکان استعلام کل اطلاعات راننده و خودرو در حوزه راهور وجود دارد و حتی در زمان بروز تصادف و صدور کروکی نیز افسران حاضر در صحنه نسبت به تهیه کروکی با تبلت‌های ویژه اقدام و مستقیما به شرکت بیمه ارسال می‌کنند تا دیگر شاهد بروز تخلفاتی نظیر ارائه کروکی‌های جعلی نیز نباشیم.

وی همچنین با اشاره به ایجاد امکان آموزش اینترنتی از سوی متقاضیان گواهی‌نامه رانندگی، خاطرنشان کرد: امکان صدور گواهی‌نامه ویژه (جهت چرثقیل، لیفتراک و ...) نیز در استان فراهم شده است و این امکان اکنون در استان وجود دارد.

جانشین پلیس راهور هرمزگان در ادامه به شمار دوربین‌های فعال نظارتی و کنترلی در سطح شهر اشاره و خاطرنشان کرد: این دوربین‌ها در سال گذشته حدود 56 دستگاه بود و اکنون به 176 دستگاه افزوده شده است و بخشی از آنها دوربین‌های کنترل سرعت و بخشی دیگر نیز دوربین‌های نظارتی هستند که توسط اپراتور رصد صورت گرفته و اعمال قانون صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول