اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

امکانات برای پذیرایی از مهاجران محدود است/آمار دقیقی از ورود مهاجران نداریم

وزیر کشور گفت: خواهش ما این است که مهاجران افغانستانی به ایران نیایند، چون امکانات پذیرش ما کم است.

امکانات برای پذیرایی از مهاجران محدود است/آمار دقیقی از ورود مهاجران نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احمد وحیدی دوشنبه شب در حاشیه مراسم معارفه استاندار جدید زنجان و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره تحرکات مرزی در کشور اظهار کرد: البته اخیرا تحرکات مرزی خاصی نداشتیم و این افراد مهاجرین افغانی هستند که می‌آیند، البته ما پذیرایی می‌کنیم، ولی خواهش ما این است که نیایند چون امکان پذیرش ما کم است.

وزیر کشور افزود: البته ما از مهاجرین پذیرایی می‌کنیم اما خواهش ما این است که در کشور خود بمانند، چرا که امکان پذیرش ما نیز کم است اما به هر حال نیروی انتظامی و استانداری‌ها از مهاجرین پذیرایی می‌کنند و زمینه را برای برگشت آنها فراهم می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه اولویت ما ماندگاری مهاجران افغانستانی‌ها در سرزمین خودشان است،گفت: در خصوص اینکه تا به امروز چه تعداد مهاجر افغان وارد کشور شده است، آمار دقیقی به خاطر اینکه این آمار متغیر بوده و شاهد خروج مهاجران از کشور نیز هستیم، در دسترس نیست.
وحیدی همچنین ضمن گرامیداشت برگزاری کنگره شهدا تصریح کرد: برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید این استان اتفاق مهمی است، چرا که بزرگداشت شهدای بزرگ در همه جا یک فرصت بسیار خوب فرهنگی و انقلابی برای تحکیم هویت انقلابی مردم و تحکیم ارزش‌ها و پیوندها برای حرکت عزت مندانه است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول