اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

به دنبال افشاگری های متعدد فرانسیس هاوگن یکی از مدیران سابق فیس بوک بر علیه این شرکت، اعضای هیات نظارت شبکه اجتماعی مذکور با وی دیدار می کنند.

ملاقات هیئت نظارت فیس بوک با فرانسیس هاوگن

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، هیات نظارت فیس بوک که وظیفه آن صدور احکام مستقل در مورد برخی موضوعات مربوط به تولید محتوا در این شبکه اجتماعی است، روز دوشنبه اعلام کرد طی هفته آینده با این کارمند سابق فیس بوک دیدار می کند.

بر اساس افشاگری های هاوگن که به اطلاع کنگره امریکا نیز رسیده، عملکرد و الگوریتم های فیس بوک به گونه ای است که به جوانان و نوجوانان و به خصوص دختران کم سن و سال آسیب می رساند و باعث تقویت دودستگی و تفرقه در اجتماع می شود.

پیش از این سه نماینده دموکرات کنگره آمریکا از کمیسیون فدرال تجارت این کشور خواستنه بودند تضمین کند شرکت های فناوری مانند فیس بوک، آلفابت مالک یوتیوب و تیک تاک تغییراتی در سیاست گذاری های خود با هدف حفاظت از جوانان انجام می‌دهند. هاوگن معتقد است مدیران فیس بوک از این تهدیدها آگاه هستند، اما به کسب سود بیشتر از مردم اهمیت می دهند و کنگره آمریکا باید قوانینی را برای تغییر این وضعیت وضع کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول