اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی در آذربایجان‌غربی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: اجرا و تکمیل طرح‌های هادی در ۲۳۰ روستای آذربایجان‌غربی با اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز شد.

اختصاص 320 میلیارد تومان برای اجرا و تکمیل طرح‌های هادی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی محمود بدلی اظهار داشت: طرح‌های هادی در آذربایجان‌غربی  در ۲۳۰ روستای استان با اختصاص ۳۲۰ میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی آغاز شد.

وی ادامه داد: تاکنون از این اعتبارات ۱۰۸ میلیارد تومان تخصیص یافته که با این اعتبارات طرح هادی در ۹۰ روستای استان آغاز شده است و در ۱۴۰ روستا نیز طرح‌های هادی نیمه تمام تکمیل می‌شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: تاکنون در ۳۵درصد روستاهای بالای بیست خانوار استان طرح هادی اجرا شده و بیش از ۶۱درصد جمعیت روستایی از مزایای این طرح‌ها بهره‌مند شدند.

وی همچنین به تداوم اجرای طرح بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی در روستاها اشاره کرد و گفت: قرار است سالانه در کشور ۲۰۰ هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم‌سازی شود که سهم استان امسال ۱۳ هزار واحد است.

بدلی افزود: امسال برای اجرای این طرح‌ها ۱۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مصوب شده که تاکنون یک هزار میلیارد تومان آن تخصیص یافته و عملیات اجرایی طرح‌ها نیز آغاز شده است.

وی تصریح کرد: امسال سقف پرداخت تسهیلات برای احداث و مقاوم‌سازی هرواحد مسکونی از ۵۰ میلیون تومان به ۱۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

خاطرنشان می‌شود درحال حاضر در بیش از ۲ هزار روستای دیگر آذربایجان‌غربی نیاز به تهیه و اجرای طرح‌های هادی است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول