اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کارنامه 100 روزه دولت| پرهیز از ایجاد هزینه جدید و پی‌گیری تکمیل پروژه‌های دولت قبل

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: در اکثر سفرهای استانی رئیس‌جمهور، کلنگ‌زنی انجام نمی‌شود و طرح جدیدی استارت نمی‌خورد، بلکه آقای رئیسی و تیم اجرایی دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های باقیمانده از قبل هستند.

کارنامه 100 روزه دولت| پرهیز از ایجاد هزینه جدید و پی‌گیری تکمیل پروژه‌های دولت قبل

روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به صد روزه شدن دولت سیزدهم گفت: دولت در چند زمینه کار خود را به خوبی شروع کرده؛ اولین آن در منظر مردم بودن است و در زمینه ارتباط با مردم عملکرد دولت خوب و قابل دفاع است.

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس جمهور یک نقطه قوت است که توانسته امید زیادی را میان مردم ایجاد کند.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: بنده خود دقت داشتم که آیا در سفرهای استانی آقای رئیس جمهور هزینه جدید ایجاد می‌شود یا خیر که دیدم در اکثر موارد کلنگ‌زنی انجام نمی‌شود و طرح جدیدی استارت نمی‌خورد، بلکه آقای رئیس جمهور و تیم اجرایی دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های باقیمانده از قبل هستند.

متفکر آزاد خاطرنشان کرد: طبیعی است که دولت در ماه‌های ابتدایی مشغول انتصابات مدیران مدنظر خود برای اداره کشور است، لذا در این زمینه فعلا نمی‌شود اظهارنظر کرد و ما منتظر عملکرد مدیران منصوب‌شده هستیم.

وی افزود: توجه دولت به حوزه مسکن از این نظر که مسکن پیشران است، نشان‌دهنده این است که توجه دولت به این حوزه خوب بوده است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: در حوزه بهداشت و درمان واکسیناسیون مردم را در بحث کرونا به خوبی انجام داد. اینها همگی امیدهای زیادی را در دل مردم ایجاد کرد و مخصوصا بحث واکسیناسیون نقطه قوتی برای دولت سیزدهم تلقی شد و فکر این را که دولت می‌تواند کاری را انجام دهد در مردم ایجاد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول