اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

جلسه هم‌اندیشی زاکانی با شورای شهری‌ها/ افزوده شدن 110 دستگاه اتوبوس از فردا در پایتخت

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به جلسه امروز اعضای شورا با شهردار پایتخت گفت:‌ از فردا 110 دستگاه اتوبوس به چرخه حمل و نقل عمومی افزوده می‌شود.

جلسه هم‌اندیشی زاکانی با شورای شهری‌ها/ افزوده شدن 110 دستگاه اتوبوس از فردا در پایتخت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی امروز اعضای شورا با شهردار تهران اظهار داشت: امروز در این جلسه علیرضا زاکانی موضوعاتی درباره تلاش شهرداری تهران جهت رفع آبگرفتگی‌های اخیر در پی بارش‌ها بیان کرد که از ایشان خواستیم در صحن شورا دقایقی به این موضوع بپردازد.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد راهکاری شورای شهر جهت کاهش ترافیک در پایتخت گفت:‌ترافیک همیشه بوده و هست البته برای راه‌حل آن تلاش‌های زیادی شده از جمله اینکه جلساتی اخیرا با وزیر کشور و استاندار داشته‌ایم.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌فردا 110 دستگا اتوبوس به چرخه ناوگان حمل و نقل افزوده می‌شود و مدتی دیگر نیز اتوبوس‌های بیشتر اختصاص خواهد یافت که با تقویت این موضوع و گسترش مترو کمی می‌توان در کاهش ترافیک امیدوار بود.

چمران خاطرنشان کرد: دولت تصمیم گرفته به شهرداری در حوزه حمل و نقل کمک کند فرمول‌هایی هم پیش‌بینی شده تا این موضوعات ان‌شاءالله عملیاتی شود.

وی در پاسخ به پرسشی درباره مجوز شهردار تهران برای اختصاص دو رام قطار برای شهر قم گفت:‌من درباره این موضوع خبری ندارم امروز هم در جلسه هم اندیشی فرصت نشد سؤال کنم به هر حال برای این موضوعات باید یکسری اجازه‌ها را گرفت  چنین کاری باید بررسی شود و اصلا ببینیم چنین قضیه‌ای وجود دارد یا خیر.

انتهای پیام/‌

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول