اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

امشب به شدت بارش‌ها افزوده می‌شود/ کاهش 2 تا 3 درجه‌ای دما هوای ایلام

کارشناس هواشناسی استان ایلام گفت: انتظار داریم که هرچقدر به سمت اواخر وقت امروز پیش برویم، به شدت و گستردگی بارش‌ها افزوده شود.

امشب به شدت بارش‌ها افزوده می‌شود/ کاهش 2 تا 3 درجه‌ای دما هوای ایلام

احسان احمدی‌نژاد ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در حال حاضر یک سامانه بارشی وارد استان شده و اکنون در سطح استان فعال است که به دنبال آن در برخی نقاط استان ورزش باد شدید و بارش پراکنده باران را داشته‌ایم.

وی افزود: انتظار داریم که هرچقدر به سمت اواخر وقت امروز پیش برویم، به شدت و گستردگی بارش‌ها افزوده شود.

کارشناس هواشناسی استان ایلام گفت: اوج بارش‌ها را برای امشب تا پیش از ظهر فردا پیش بینی می‌کنیم که در طی این مدت رگبار باران به همراه رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط هم بارش تگرگ پیش بینی‌ می‌شود.

وی بیان کرد: این سامانه تمام استان ایلام را تحت تاثیر قرار می‌دهد اما بیشترین بارش‌های این سامانه برای مناطقی از شرق و جنوب شرق استان خواهد بود که خطر آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها و خطر صاعقه را نیز به دنبال دارد.

احمدی‌نژاد افزود : این سامانه بارشی از فردا (بعد از ظهر) در استان تضعیف می‌شود و تا اواخر وقت فردا هم این سامانه از استان خارج می‌شود.

کارشناس اداره هواشناسی در پایان بیان کرد: به دلیل ورود این سامانه دمای هوای روزانه در اغلب نقاط استان ۲-۳ درجه کاهش خواهد یافت و این درحالی است که هوای سرد شبانه در مناطق سردسیر هم‌چنان تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/ ۹۷۰۸۰۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول