اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب والیبال شهرداری گنبدکاووس شد

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در خانه تیم والیبال فولاد سیرجان، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر ایران را زمین‌گیر کرد.

مدافع عنوان قهرمانی مغلوب والیبال شهرداری گنبدکاووس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در هفته هفتم از رقابت های لیگ برتر والیبال ایران که روز یکشنبه 23 آبان ماه برگزار شد، تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس توانست در سالن المپیک این شهر مدافع عنوان قهرمانی را نیز با شکست بدرقه کند.

شهرداری‌چی‌های گنبدی که در بازی قبل مقابل مهمان قدرتمند خود پیکان را با نتیجه سه بر یک شکست دهند، در این بازی نیز توانست تیم خوب والیبال «فولاد سیرجان ایرانیان» را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس

شاگردان «عظیم جزیده» در این بازی با عملکرد خوب خود توانستند و به ترتیب ست‌های اول، سوم و چهارم را با نتایج ۲۵ بر۲۱، ۲۷ بر۲۵ و ۲۵ بر۲۳ به نفع خود به پایان رساندند و ست دوم را نیز با نتیجه ۲۵ بر۲۱ به مهمان خود واگذار کردند.

تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با کسب این پیروزی با دو پله صعود در جدول در رده هشتم جدول قرار گرفتند، شاگردان «سعید رضایی» در تیم والیبال «فولاد سیرجان» نیز با قبول این شکست سه پله در جدول سقوط کرده و به رده یازدهم جدول چهارده تیمی رقابت‌ها رسیدند.


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس


تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس

 

«یونس قلیچ نیازی» در پیروزی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس نقش کلیدی داشت و با کسب ۱۸ امتیاز امتیازآورترین بازیکن میدان شد.

«خضرالله ترابی»، «رضا خان‌محمدی» و «محسن ترابی» به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر ویژه و ناظر داوری، تیم نظارتی این دیدار بودند که ۱۳۷ دقیقه طول کشید.

«مجتبی بیداریان» و «حامد آقابراری» نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

«حمید قاسمی» کمک مربی تیم سیرجان و بازیکن شماره ۱۰ گنبد (میکائیل تاجر) در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند، در ست سوم نیز «رسول شهسواری» بازیکن سیرجان از بازی اخراج شد.

تیم شهرداری گنبدکاووس در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران میهمان تیم والیبال «همنام ورامینی» خود خواهد بود.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول