اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امیدوارم قلعه‌نویی زودتر به جمع ما ملحق شود

مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از دیدار با نفت آبادان وی ابراز امیدواری کرد تا امیر قلعه نویی با پایان یافتن دوران محرومیت زودتر به جمع این تیم اضافه شود.

امیدوارم قلعه‌نویی زودتر به جمع ما ملحق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، در آغاز هفته پنجم لیگ برتر فوتبال کشور، تیم‌های صنعت نفت و گل گهر سیرجان در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم خواهند رفت.

این دیدار ضمن دارا بودن اهمیت بالا برای میزبان، برای تیم مدعی گل‌گهر نیز از حساسیت بالایی برخودار است، شاگردان امیر قلعه‌نویی تا پایان هفته چهارم موفق شده بودند که در جمع چهار تیم بالای جدول قرار گیرند و آنها قصد ندارند که از کورس مدعیان عقب بمانند، به همین دلیل سیرجانی‌ها با سفر به آبادان قصد دارند تا دست پر به خانه برگردند.

این تیم در چهار بازی گذشته خود موفق به ثبت دو پیروزی و دو تساوی شده و بدون تحمل شکست برای رویارویی با شاگردان منصوریان به خوزستان سفر کرده است.

در مقابل نیز، تیم صنعت نفت آبادان که سه بازی ابتدایی لیگ را با شکست پشت سر گذاشته بود، با پیروزی خارج از خانه‌ای که در هفته چهارم مقابل نساجی کسب کرد، معادلات حریفان را در خصوص این تیم بر هم زد و رقبا را در خصوص توان فنی منصوریان و یارانش سر در گم ساخت، به همین جهت بازی فردا برای هر دو تیم دارای اهمیت بسیار بالایی خواهد بود.

 مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از این دیدار حاضر و پاسخگوی سؤالات خبرنگاران شد.

وی اظهار کرد: بعد از یک وقفه دو هفته‌ای نگه داشتن تیم در شرایط مسابقه کمی سخت است اما با یک بازی دوستانه مقابل شهر خودرو، تیم را حفظ کردیم، اما در چند دوز گذشته با یک اپیدمی سرما خوردگی در بازیکنان مواجه شدیم که چند بازیکن را در تمرینات نداشتیم که با تلاش کادر پزشکی بازیکنان به شرایط بازی بازگشتند.

وی با بیان اینکه صنعت نفت حرف‌هایی برای گفتن دارد و خارج از مسایل تاکتیکی صاحب غنای تکنیکی هم هست، افزود: هر شرایطی ژن تکنیکی بازیکنان مفت آبادان می‌تواند گره‌گشا باشد و خوشحالیم که منصوریان به تیم برگشته و روی نیمکت تیم خود حضور دارد و آرزو می‌کنیم این اتفاق هر چه زودتر برای تیم ما هم رخ دهد.

مربی تیم گل‌گهر تصریح کرد: در بازی فردا دو غایب داریم که طی آن یونس شاکری که یکی از بهترین مهاجمان لیگ است و مهاجم اصلی ما است، به دلیل مصدومیت و پارگی رباط صلیبی در طولانی مدت در خدمت تیم نخواهد بود. مسیح زاهدی هم به دبیل سرما خوردگی در اختیار ما نخواهند بود.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: ما برای یک بازی فنی و خوب و درگیرانه آماده هستیم و با تحلیل کامل به مصاف صنعت نفت خواهیم رفت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول