اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به برداشتن تحریم‌ها شود/ تیم مذاکره‌کننده جدید به تمامی مسائل بین‌المللی اشراف دارند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته‌ای باید منجر به برداشته شدن تحریم‌ها شده و کشورهای اروپایی به تعهدات خود عمل کنند.

مذاکرات هسته‌ای باید منجر به برداشتن تحریم‌ها شود/ تیم مذاکره‌کننده جدید به تمامی مسائل بین‌المللی اشراف دارند

امان‌قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان درباره مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: در این چند سال ایران فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده و توانسته به موفقیت‌های بسیاری در سطح ملی و بین‌المللی دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای اروپایی خواستار مذاکره با ایران شدند، تصریح کرد: همه کشورهای جهان به ویژه کشورهای اروپایی متوجه شدند که ایران اسلامی در منطقه و جهان به یک عنصر فعال و کشور قدرتمند تبدیل شده و بدون حضور ایران در تصمیم‌گیری‌های مهم منطقه، آنها نمی‌توانند کاری از پیش ببرند و به همین خاطر درصدد مذاکره با ایران هستند.

* کشورهای اروپایی به تعهدات خود نسبت به ایران عمل کنند

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: جایگاه ایران در جهان و منطقه دارای یک جایگاه ویژه بوده و باید این مذاکرات منجر به برداشتن شدن تحریم‌ها شود و منافع ایران در این مذاکرات دیده شود به گونه‌ای که کشورهای اروپایی به تعهدات خود نسبت به ایران عمل کنند.

وی ادامه داد: این مذاکرات باید به گونه‌ای باشد که مردم نتایج مثبت آن را در سفره‌های خود دیده و به لحاظ اقتصادی در داخل کشور  تحولات مثبتی ایجاد شود.

* دکتر باقری رئیس تیم مذاکره‌کننده به تمامی مسائل روز دنیا و جهان آگاه هستند

شادمهر گفت: البته برخی از شرایط و حوادث در کشور  توسط بعضی از افراد ایجاد شده که این امر سبب خودتحریم‌ها در کشور شده  و باید اینگونه مسائل هم حل شود.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده یک تیم کارشناسی کاربلد هستند، بیان کرد: تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان  به ویژه دکتر باقری رئیس تیم مذاکره‌کننده به تمامی مسائل روز دنیا و جهان آگاه بوده و در مقطعی در جریان تمامی مذاکرات قرار داشته و در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه مذاکرات حرکت می کند و مطمئن هستیم که می تواند این مذاکرات را در جهت برداشتن تحریم ها و منافع ایران مدیریت کند.

انتهای پیام/2307/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول