اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تیم مذاکره‌کننده در راستای سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب مذاکره می‌کند/ برداشتن تحریم‌ها هدف اصلی مذاکرات است

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران در فعالیت هسته‌ای خود به‌دنبال بمب اتم و جنگ در جهان نبوده و از طریق دانش هسته‌ای می‌خواهد به موفقیت‌هایی در حوزه کشاورزی، پزشکی و غیره برسد.

تیم مذاکره‌کننده در راستای سیاست ابلاغی رهبر معظم انقلاب مذاکره می‌کند/ برداشتن تحریم‌ها هدف اصلی مذاکرات است

رحمت‌الله نوروزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: الگو نظام جمهوری اسلامی در کشور بر مبنای سیره پیامبران و ائمه اطهار(س) بوده و ما هیچ‌گاه به‌دنبال جنگ و زورآزمایی در جهان نبودیم.

وی تصریح کرد: کشورهای اروپایی به ویژه آمریکا در فعالیت‌های هسته‌ای خود به‌دنبال بمب اتمی و زرادخانه‌های اتمی بوده در حالیکه در کشور ما بر مبنای الگوی اسلامی به‌دنبال این فعالیت‌ها نیستیم و دانش هسته‌ای خود را در حوزه‌های کشاورزی، پزشکی و غیره ارتقاء می‌دهیم.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بمب ما ایمان، اعتقاد، وجود ۲۵۰ هزار شهید و شهدایی مانند شهید «فخری‌زاده» و «سردار سلیمانی» بوده و ما برای صدور اسلام و انقلاب اسلامی  در جهان نیاز به تولید بمب اتمی نداریم.

وی ادامه داد: ایجاد روابط اقتصادی و اجتماعی برای توسعه و پیشرفت هر کشور نیاز است و ما در مذاکرات به‌دنبال یک توافق دو جانبه در چارچوب نظام‌جمهوری اسلامی بوده و در این مذاکرات سیاست کلی نظام بر مبنای فرمایشات مقام معظم رهبری خط قرمز ما است.

نوروزی برداشتن تحریم‌ها هدف اصلی مذاکرات دانست و گفت: تیم مذاکره‌کننده ارشد کشورمان یک تیم قوی و توانمند بوده و به دنبال شفاف‌سازی این مذاکرات است و مطمئنا با اقتدار و صلابت و با حفظ اصول نظام جمهوری اسلامی و حقوق ملت ایران وارد مذاکره خواهد شد.
انتهای پیام/۲۳۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول