اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

گلایه چمران از کاهش سهم شهرداری‌ها از بودجه1401/ نمایشگاه بین المللی تهران تعطیل شود

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به کاهش سهم شهرداری‌ها از بودجه 1401 گفت: این موضوع غیرمنطقی و غیرکارشناسی است.

گلایه چمران از کاهش سهم شهرداری‌ها از بودجه1401/ نمایشگاه بین المللی تهران تعطیل شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری  فارس، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه امروز صحن شورا اظهار داشت: امروز سالگرد شهادت شهید مدرس را یادآوری کردیم که ایشان اسوه همه نمایندگان مجلس و مردم بود و ان‌شاءالله یادش گرامی باشد و نمایندگان دنبال‌روی این شخصیت‌ها باشند.

وی افزود:  درباره بودجه 1401 نامه‌هایی را از سوی شورا در این زمینه تهیه کردیم و دوستان عضو شورا و حتی معاونین شهردار هم جلساتی گذاشتند ولی متأسفانه در دولت همه تبصره‌ها و موادی که مرتبط به شهرداری‌ها بوده مانند کمک در تهیه قیر، وام، فاینانس و... حذف شده است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: استدلال دوستان این بوده که چون در مجلس ارزش افزوده بخشی از آن به شهرداری‌ها تعلق می‌گیرد این مواد و تبصره‌ها از بودجه 1401 حذف شود در حالی که این موضوع غیرمنطقی و غیرکارشناسی است.

چمران خاطرنشان کرد: در حال حاضر اکثر شهرداری‌ها بدهی‌های زیادی دارند و حتی در پرداخت مطالبات پاکبان‌ها و رفتگرها با مشکل مواجه هستند و امیدواریم این مشکل پیش آمده حل شود چرا که این مسأله منجر به نارضایتی بیشتر می‌شود.

وی در ادامه به موضوع نمایشگاه بین‌المللی تهران اشاره کرد و گفت:‌نمایشگاه شهر آفتاب با بودجه بالا و زیربنای بسیار خوب ساخته شده و دو هتل و دو فروشگاه در آن اختصاص داده شده است ولی متأسفانه با این وجود تعطیل شده و سرمایه ملی در حال از بین رفتن است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: فعالیت نمایشگاه بین‌المللی تهران هم در حال حاضر سبب تشدید آلودگی هوا می‌شود و طبق مصوبه‌های موجود در دولت سازمان بازرسی و شورای شهر باید این نمایشگاه در تهران تعطیل شود.

وی گفت: فعالیت این نمایشگاه مزاحمت برای شهر و شهروندان ایجاد می‌کند و باید جلوی فعالیت آن گرفته شود و برنامه‌های نمایشگاهی همه در نمایشگاه شهر آفتاب باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول