اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع‌بندی قرار دارد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه در جلسه هفته آینده صحن کمیسیون مطرح خواهد شد.

طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مرحله جمع‌بندی قرار دارد

غلامرضا مرحبا سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزئیات نشست عصر امروز (یکشنبه 14 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در بخش اول این جلسه رئیس اتحادیه فرش دستباف ایران و بافندگان فرش و بخش خصوصی فعال حضور داشته و درباره حمایت از فرش دستباف به عنوان یک هنر ملی، احیای فرش روستایی و فرش‌بافان و رفع مشکلات آنها در حوزه بیمه، حمایت بانکی و مالیات اظهار نظر کردند. 

وی افزود: در بخش دوم این نشست، مدیران بانک ملی ایران حضور داشته و درباره مشکلات، فرصت‌ها، تهدیدات، ترازنامه و صورت های مالی و ... به اعضای کمیسیون اقتصادی گزارش دادند، در این نشست بر تغییر ساختار بانک ملی برای پاسخگویی به نیازهای روز جامعه تاکید شد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ضرورت وجود نظم در مدیریت و در ساختاردهی مناسب و تعیین تکلیف تسهیلات تکلیفی که به بانک تحمیل می شود از جمله مواردی بود که در نشست درباره آن بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

وی گفت: طرح مالیات بر عایدی سرمایه نیز در این جلسه بررسی و قرار شد، متن تهیه شده توسط مرکز پژوهش‌های مجلس در اختیار دستگاه ها از جمله  بانک مرکزی، اتاق بازرگانی، اتاق اصناف و ... قرار گیرد تا آنها نظرات کلی خود را اعلام و بعد از جمع بندی طی جلسه هفته آینده در صحن کمیسیون مطرح شود.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول