اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف یک‌هزار و ۲۳۶ بشکه رب گوجه فاسد در کرمانشاه/ شرکت متخلف پلمب شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۲۶۵ تن رب گوجه فرنگی فاسد در شهرک صنعتی فرامان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این راستا شرکت تولیدی پلمب و صاحب آن نیز دستگیر شد.

کشف یک‌هزار و ۲۳۶ بشکه رب گوجه فاسد در کرمانشاه/ شرکت متخلف پلمب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس از توزیع و پخش رب گوجه فرنگی فاسد توسط یکی از شرکت‌های تولیدی در شهرک صنعتی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پاسگاه چالابه پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همراهی نمایندگان اداره بهداشت و سازمان تعزیرات نسبت به انجام بازرسی از شرکت تولیدی مذکور اقدام کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان این بازرسی از سردخانه شرکت، یک‌هزار و ۲۳۶ بشکه حاوی ۲۶۵ تن رب گوجه فرنگی فله‌ای فاسد و غیرقابل استفاده کشف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش رب گوجه فرنگی فاسد کشف شده طبق قیمت‌گذاری این شرکت به ۸۰ میلیارد ریال می‌رسید، از دستگیری صاحب شرکت خبر داد.

وی در پایان با اشاره به پلمب شرکت مذکور، از ادامه تحقیقات در این خصوص خبر داد و از شهروندان خواست تا محصولات غذایی خود را حتما از شرکت‌های تولیدی معتبر تهیه کنند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول