اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

صنعت در گلستان ضعیف است/ پروژه پتروشیمی نیاز به اقدام انقلابی قوه قضاییه دارد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان گلستان صنعت ضعیف است، گفت: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است.

صنعت در گلستان ضعیف است/ پروژه پتروشیمی نیاز به اقدام انقلابی قوه قضاییه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی صبح امروز در جلسه غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار کرد: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است به عنوان مثال صنعت برق امثال بسیار صدمه دیدند در جلسه‌ای که با وزیر نیرو قبل از گرفتن رای اعتماد از مجلس داشتیم ایشان قول دادند سال آینده به هیچ عنوان مشکل قطعی برق نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه بازخورد سفرهای استانی بازخورد بسیار خوبی است و گره‌گشایی در این سفرها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: صنایع تبدیلی در گلستان کم است تعداد کمی از صنایع تبدیلی که در گلستان فعال هستند متاسفانه با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند بانک‌های استان گلستان فقط به دنبال این هستند که مشکلات این عزیزان را زیاد کنند.

* گلستان بهترین و با کیفیت‌ترین گندم کشور را دارد

نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان بهترین و با کیفیت‌ترین گندم کشور را دارد، ابراز کرد: تعداد ۳۵ کارخانه تولید آرد در گلستان فعال است که  سبوس و آرد استان گلستان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.

سنگدوینی با گلایه از کمبود صنایع تبدیلی در گلستان اظهار کرد: محصولات کشاورزی استان گلستان بسیار عالی است متاسفانه صنایع تبدیلی در استان گلستان نداریم.

* تقاضای نماینده گرگان از رئیس قوه قضاییه

وی از رئیس قوه قضاییه خواست به موضوع پروژه پتروشیمی ورود کند پتروشیمی با بیش از ۹۵ هزار سهام‌دار ۱۵ سال است که همچنان بی‌نتیجه مانده است سهام‌داران ناامید شدند می‌‌دانیم شما به دنبال زنده کردن تولید و صنعت هستید پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است با یک اقدام جدی و انقلابی شما قطعا پروژه پتروشیمی راه می‌افتد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان را باید روی دوشمان بگیریم این‌ها هستند که مشکلات استان گلستان را مرتفع می‌کنند.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول