اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

مشکلات بودجه ای بررسی عملکرد گوگل و اپل را به تاخیر می اندازد

ممکن است تحقیقات تازه وزارت دادگستری آمریکا در مورد عملکرد اپل و گوگل به علت مشکلات بودجه ای کاخ سفید تا بهار سال 2022 به تاخیر بیفتد.

مشکلات بودجه ای بررسی عملکرد گوگل و اپل را به تاخیر می اندازد

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از پلتیکو، منابع نزدیک به وزارت دادگستری آمریکا از احتمال تاخیر برای بررسی عملکرد این دو شرکت مشهور دنیای فناوری خبر داده اند.

منابع مطلع می گویند تصمیم در مورد زمان برگزاری دادگاه احتمالاً در ماه مارس یا بعد از آن گرفته خواهد شد. دلیل این امر ادامه بحث در مورد دادگاه محل تشکیل پرونده، مسئول تماس با دو شرکت یادشده و برخی جزئیات حقوقی دیگر خواهد بود.

یکی دیگر از نگرانی‌های اصلی این وزارتخانه، هزینه‌های احتمالی درگیری حقوقی دادگاه با این دو شرکت است که ارزش هر یک از آنها در بازار بیش از یک تریلیون دلار است. تبعات مالی و تجاری این درگیری نیز به یک نگرانی اساسی تبدیل شده است. همچنین کمبود بودجه برای تکمیل فرایندهای حقوقی رسیدگی به این منازعه از سوی دولت آمریکا نیز یک دغدغه دیگر است.

دو شرکت اپل و گوگل بارها در کشورهای مختلف جهان به علت رفتارهای انحصارطلبانه و تلاش برای از میدان به درکردن رقبا مورد پیگرد حقوقی قرار گرفته اند. البته آنها همیشه این اتهامات را تکذیب کرده اند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول