اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش 13 درصدی مصرف بنزین در زنجان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری بنزین 13 درصد افزایش یافته است.

افزایش 13 درصدی مصرف بنزین در زنجان

حمید حبیبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: جلسات کار گروه تجزیه و تحلیل مصرف فرآورده‌های نفتی به صورت منظم و ماهانه برای بررسی علل افزایش یا کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان برگزار و بر اساس آمارهای بدست آمده از فعالیت بخش‌های مختلف حمل و نقل، صنایع، کشاورزی و... برنامه‌ریزی‌های مدون تأمین و توزیع سوخت انجام می‌شود.
وی افزود: بر همین اساس در جلسه هشتم مقدار مصرف آبان ماه و 8 ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بررسی و تصمیمات لازم در راستای راهبری هوشمندانه تأمین و توزیع سوخت استان در ماه‌های آتی اتخاذ شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان از افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و گفت: در هشت ماهه سال جاری بنزین 13 درصد افزایش، نفتگاز 3 درصد افزایش، گاز طبیعی 6 درصد افزایش، نفت سفید 34 درصد کاهش، گاز مایع 10 درصد کاهش و نفت کوره 6 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به وظیفه ذاتی و اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، تأمین و توزیع سوخت مورد نیاز مصرف کنندگان در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، حمل و نقل و اصناف، گفت: با مطالعه، آگاهی و رعایت قوانین و آیین‌نامه‌های صادره، افزون بر اقدامات صورت گرفته در زمینه جلوگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی قدم برداشته شود.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در ادامه افزود: بازیابی فعالیت‌های گروه‌های گشت مشترک با نیروهای ثابت، آموزش دیده و کارآمد از سازمان‌های متولی نیز پیگیری شود.

حبیبی در ادامه از اعلام سهمیه فوق‌العاده نفت سفید روستایی در منطقه زنجان خبر داد و گفت مرحله جدید سهمیه نفت سفید خانوارهای شهری و روستایی فاقد گاز طبیعی از تاریخ  یکم دی ماه در کارت‌های بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد.
وی افزود: در این مرحله سهمیه خانوارهای یک تا چهار نفره 300 لیتر و خانوارهای پنج نفره و بیشتر 400 لیتر بوده و مهلت اعتبار آن یک ماهه و تا پایان دی ماه است.

انتهای پیام/73005

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول