اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معاون وزیر ارشاد: وضعیت معیشتی کارمندان این وزارتخانه بهبود می‌یابد/ ادارات کل در خدمت رشد اهالی فرهنگ باشند

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اگر در دوران خدمت توانستیم، سرمایه کارا بیافرینیم پیروزیم‌ چرا که زیرساخت ها ساخته می‌شود اما مهم‌تر از آن جریان یافتن جوانانی نخبه و توانمند و ارزشی است که وارد فرهنگ و هنر استان‌ها شوند.

معاون وزیر ارشاد: وضعیت معیشتی کارمندان این وزارتخانه بهبود می‌یابد/ ادارات کل در خدمت رشد اهالی فرهنگ باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سید محمد هاشمی معاون حقوقی، امور استان‌ها و مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع رضا کمالی و معارفه اسماعیل کمالی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از همه نمایندگان هرمزگان که کمک کردند تا انتخاب مدیرکل هرمزگان در مسیری عالمانه و عنصری از میان نیروهای همین اداره کل انتخاب شود، تقدیر کرد و عنوان داشت: اسماعیل (مدیرکل جدید) عنصری دلبسته به جریان انقلاب است و ما هم تاکیدمان در استان‌ها، همین است تا از همین جنس نیروها مورد استفاده قرار گیرند.

وی با بیان این که رضا کمالی (مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان) مدیری خوب، کاری و مودب است که صراحت و صداقت در کلام دارد و مدیر موفقی نیز در دوران خدمت خود بود، عنوان داشت: مهم ترین سرمایه در فرهنگ، نیروی انسانی است و صیانت از نیروهای انسانی می‌بایست یک اصل قرار گیرد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مدیران این دولت در واقع باری مضاعف بر دوش دارند و آن عنوان انقلابی و ارزشی بودن است که هم رسالت آنها را دوچندان ساخته و هم اگر کم‌کاری و کوتاهی کنند هم در این در این دنیا و هم در آخرت باید دوبرابر جزا ببینند.

هاشمی همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش عنوان داشت: اگر در دوران خدمت توانستیم، سرمایه کارا بیافرینیم، پیروزیم‌ چرا که زیرساخت ها ساخته می‌شود اما مهم‌تر و ظرفیت اصلی، جریان یافتن جوانانی نخبه و توانمند و ارزشی است که وارد فرهنگ و هنر استان کنیم.

وی ادامه داد: خواهش ما تمرکز بر این مساله در استانها است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: دولت شعاری داده که از عمق دلش بوده و آن مردمی بودن دولت است و تنها راه توفیق دولت نیز مردمی بودن است.

هاشمی تأکید کرد: اگر زورمان می‌رسید که لگو زدن ارشاد را زیر هر چیزی بر می‌داشتم و ممنوع می‌کردم تا دیگران دیده شوند، اقدام خوبی بود تا امور بدست مردم پیش رود نه اینگه بیگاری از یک موسسه و گروهی بکشیم و لگوی خودمان را پای کار بزنیم.

وی افزود: معتقدیم که اگر ارزش‌های انقلابی سر دست گرفته شود همه فعالان حوزه هنر پای آن خواهند ایستاد، چون ارزش‌های انقلابی، خطی و جناحی و حزبی و فرقه‌ای نیست و تعلق به همگان دارد.

هاشمی در بخش پایانی اظهاراتش به 12 بند موجود در حکم اسماعیل جهانگیری در انتصاب به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: این 12 بند میثاقی است که مدیران استانی ما بر آن تمرکز کرده و کار قرارگاهی کنند و اعتماد به جریان انقلاب بیافرینند و همگرایی در میان مجموعه‌های وابسته ارشاد را تقویت کنند.

وی اضافه کرد: برای تقویت معیشت خانواده ارشاد جلساتی داشته‌ایم و واقعا پیگیریم تا این مساله اداری کارکنان را رفع کنیم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول