اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رشد ۱۳۴ درصدی پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های قزوین

مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین گفت: پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان امسال نسبت به سال گذشته با رشد ۱۳۴ درصدی روبرو همراه بوده است.

رشد ۱۳۴ درصدی پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری‌های قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس قزوین، سعید حوائج مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال از محل عوارض مالیات بر ارزش افزوده به شهرداری و دهیاری های استان پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۲ هزار و ۹۵۰ میلیارد ریال بوده است.

به گفته وی، پرداخت عوارض مالیات بر ارزش افزوده کمک فراوانی را به شهرداری و دهیاری ها در روند اجرا و تکمیل پروژه های عمرانی آنها می‌کند.

این مسوول امور مالیاتی به رویه پرداخت عوارض یاد شده نیز اشاره کرد و گفت: عوارض مالیات بر ارزش افزوده از سوی دستگاه امور مالیاتی به صورت ماهانه به حساب شهرداری ها،دهیاری و فرمانداری های این استان واریز می‌شود.

حوائج تصریح کرد: با توجه به دایمی شدن قانون مالیات از سیزدهم دی ماه سال جاری، تمامی ایرادهای قانون قبل مرتفع شده و اصلاحات اساسی نیز در بخش حذف ممیزی، برخی معافیت ها و دادرسی مالیاتی صورت گرفته است.  

استان قزوین دارای ۶۳ هزار و ۴۵۷ مودی مالیاتی است که از این تعداد، پنج هزار و ۳۵۴ مودی حقوقی، ۴۹ هزار و ۵۳۵ مودی حقیقی و هشت هزار و ۵۶۸ مودی مستقلاتی هستند.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول