اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۰۰ زندانی کرمانشاهی آزاد شدند

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر، محکومین مالی، بدهکاران و جرائم غیرخطرناک که تعدادی از آن‌ها از بانوان بودند، از زندان‌های سراسر استان آزاد شدند.

۱۰۰ زندانی کرمانشاهی آزاد شدند

رسول بهرامی‌پور مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: روز گذشته به مناسب ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) دهمین مرحله طرح احرار و نهضت آزاد‌سازی زندانیان با آزادی ۱۰۰ نفر از زندانیان معسر، محکومین مالی، بدهکاران و جرائم غیر خطرناک همه زندان‌های استان برگزار شد که با توجه به تقارن آن با روز زن و روز مادر، تعدادی از زندانیان آزاد شده از بانوان زندانی بودند.

وی با بیان اینکه این مرحله از طرح احرار با همکاری دستگاه قضایی، سازمان زندان‌ها و اقشار بسیج برگزار شده است، از نقش‌آفرینی بسیج جامعه پزشکی که به طور ویژه در این مرحله با کمک‌های مالی و حضور گروه جهادی پزشکان بسیجی یاری‌گر این برنامه بوده‌اند صمیمانه تشکر کرد.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه افزود: به لطف الهی در اسفندماه و در آستانه ورود به سال جدید، یازدهمین و آخرین مرحله طرح احرار در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه از ابتدای این طرح تاکنون ۱۱۰۰ نفر آزاد شده‌اند، امیدوار هستیم تا پایان سال این عدد را به ۱۴۰۰ نفر برسانیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول