اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من| عاملان ناامنی‌های اخیر بهبهان دستگیر شدند

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بهبهان و دستگیری عاملان ناامنی‌ها خبر داد.

فارس من| عاملان ناامنی‌های اخیر بهبهان دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، تعدادی از شهروندان بهبهان در پی تنزل امنیت در شهرستان بهبهان کمپینی با عنوان «رسیدگی به ناامنی در بهبهان خوزستان» در «سامانه فارس من» ثبت کردند.

سرهنگ حجت سفیدپوست جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، با برنامه‌ریزی‌های مستمر و به منظور برخورد قاطع با  مخلان امنیت و هنجار شکنی برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر و با هماهنگی مقام قضائی، توسط ماموران پلیس شهرستان بهبهان در مدت ۴۸ ساعت عملیاتی شد.

وی گفت: در اجرای این طرح ماموران شهرستان بهبهان با انجام اقدامات اطلاعاتی از تعدادی کارگاه ضایعاتی و سمساری را مورد بازرسی قرار دادند که از آنها مقدار ۳۰۰ گرم مواد مخدر، دو حقه بافور، دو دستگاه خودرو، تعدادی کنتور آب، و باطری خودرو سواری، مقداری آهن آلات  و سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و همچنین  تعداد ۱۰ باب قلیان سرا به علت تهدید علیه بهداشت پلمب شدند.

سفید پوست در خصوص اجرای طرح ارتقاء امنیت در بهبهان تصریح کرد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات پلیسی سه نفر ازخرده فروشان مواد مخدر را دستگیرکردند و با تلاش مستمر و اقدامات اطلاعاتی  دو نفر از عاملین آتش سوزی عمدی یک دستگاه خودروی پراید متعلق به یکی از شهروندان را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی سارق پمپ‌ها و تجهیزات شبکه آب اراضی کشاورزی روستاه‌های دودانگه و کیکاووس که در هفته‌های گذشته اقدام به سرقت کرده بودند، را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی، حین تردد در جاده رامهرمز به بهبهان دستگیرکردند.

وی افزود: در این راستا دو نفر مال خر که پمپ‌های مسروقه را خریداری کرده بودند شناسایی و ضمن دستگیری، اموال مسروقه نیز از آنان کشف و انبار ضایعاتی مرتبط نیز پلمب شد.

سفیدپوست یکی دیگر از دستاوردهای این طرح را دستگیری سارقان موبایل قاپی دانست که اقدام به ضرب و جرح مال باخته به وسیله چاقو کرده بودند، با اقدامات هوشمندانه پلیس آگاهی دستگیر و تحویل مراجع محترم قضایی سپس روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ ق

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول