اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئیس کمیته امداد کشور در خانه های بی سقف مددجویان رودانی/ بختیاری: ایزوگام ۴ هزار منزل آغاز می شود+ عکس

رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور در سفر به شهرستان رودان از منازل تخریبی مددجویان کمیته امداد در این شهرستان بازدید کرد.

رئیس کمیته امداد کشور در خانه های بی سقف مددجویان رودانی/ بختیاری: ایزوگام ۴ هزار منزل آغاز می شود+ عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی «ره» کشور در سفر به شهرستان رودان با همراهی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه رودان، فرماندار رودان و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی«ره» هرمزگان از منازل تخریبی مددجویان این نهاد در روستاهای سرجوییه، خراجی، برنطین و ناصر آباد جغین بازدید کرد.

مرتضی بختیاری در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حدود چهار هزار خانه نیازمند ایزوگام است که کار آن از فردا آغاز می شود، گفت: حدود هزار واحد مسکونی صد در صد تخریبی است که ما منتظر هستیم گروه ارزیاب بنیاد مسکن که متولی این کار است ارزیابی‌ها را برای خانه‌هایی که نیاز به تخریب کامل برای ساخت مجدد است مشخص کند و کار را از هفته آینده آغاز کنیم.

بختیاری با اشاره به خراب شدن وسایل مردم در سیل عنوان کرد: طبق گزارش‌هایی که مدیر کمیته امداد هرمزگان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه کرده اند اعتبار خوبی توسط بنیاد مستضعفان برای شرق هرمزگان داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پتوها بین سیل زدن توزیع شده است، گفت: بخش دوم وسایل نیز در این هفته و یا اوایل هفته آینده تحویل داده می شود.

رئیس کمیته امداد کشور تصریح کرد: طبق بازدید میدانی که از مناطق سیل زده هرمزگان داشته‌ام بسیاری از واحد های مسکونی قابل سکونت نیستند و باید صد در صد تخریب و به کمک نهادهای مختلف منزل برای مردم ساخته شود.

بختیاری با اشاره به اینکه منازلی که نیاز به تعمیر دارند با توجه به آب و هوای این منطقه باید سریع‌تر ترمیم آن آغاز شود، گفت: نهادهای مختلف از جمله بسیج سازندگی، قرارگاه مدینه منوره و…کارهای بزرگی را در مناطق سیل زده هرمزگان انجام داده‌اند.

رئیس کمیته امداد کشور بیان کرد: در سیل اخیر یک مستمری فوق العاده به مددجویان مناطق سیل زده هرمزگان، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و فارس واریز شد.

بختیاری با اشاره به اینکه برخی از مددجویان سیل زده در چادر زندگی می کنند، خاطر نشان کرد: زندگی در چادر مشقت‌های خاص خودش را دارد لذا بهتر است هر چه سریع تر منازل آنها بازسازی و تحویل داده شود.



 


انتهای پیام/۸۸۰۵۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول