اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رتبه برتر سمنان در رفع موانع تولید در کشور/ راه‌اندازی مجدد ۲۷ واحد تولیدی در قلب ایران

استاندار سمنان از کسب رتبه برتر استان سمنان در رفع موانع تولید در کشور خبر داد و گفت: ۲۷ واحد تولیدی در این استان مجدد راه‌اندازی شده است.

رتبه برتر سمنان در رفع موانع تولید در کشور/ راه‌اندازی مجدد ۲۷ واحد تولیدی در قلب ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: استان سمنان در پرداخت تسهیلات رونق تولید با همراهی بانک‌ها و تمام دست‌اندرکاران ستاد تسهیل و رفع موانع تولید توانست رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهد که امری بسیار ارزشمند است.

وی بیان کرد: با توجه به نزدیکی ایام پایانی سال، بررسی پرونده‌ها در بانک‌ها به‌منظور تسریع در پرداخت باید سرعت گیرد.

استاندار سمنان بیان کرد: بحث مسکن، صنعت، تولید و اقتصاد اولویت‌های ما در استان است که با اقدامات صورت‌گرفته امروز شاهد راه‌اندازی مجدد ۲۷ واحد تولیدی هستیم و بالغ بر ۶۰ درصد مصوبات سفرها به شهرستان‌های استان تا امروز اجرایی شده است.

هاشمی همچنین در نشست با جمعی از مؤثران و معتمدان شهر مهدی‌شهر به همراه امام جمعه مهدی‌شهر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: مسائل مرتبط با بهداشت، درمان، آموزش پزشکی و مباحث جاده‌ای در حوزه شهر مهدی‌شهر بررسی و بر اساس مقدورات پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

وی بیان کرد: کارگروهی به‌منظور بررسی مشکلات، موانع و کمبودهای مطرح‌شده مرتبط با شهر مهدی‌شهر تشکیل خواهد شد.

استاندار سمنان گفت: با توجه به شرایط اعتباری کشور، استان و همچنین شاخص‌های توزیع اعتبارات و مقدورات، مباحث مطرح‌شده را اولویت‌بندی کرده و در راستای رفع این موارد گام برمی‌داریم.

هاشمی بیان کرد: در بحث توزیع اعتبارات، پیگیری‌ها در دستور کار قرار دارد تا دو مبحث پراکندگی و محرومیت نیز در این مهم دیده شود.

وی تصریح کرد: پیگیری امور مرتبط با بیمارستان‌های مهدی‌شهر و میامی، دو مورد مهم و دارای اولویت ما در بحث بهداشت و درمان است که تلاش خواهد شد تا دغدغه‌های حداقلی مردم در این خصوص برطرف شود.

استاندار سمنان اضافه کرد: نگاه ما در تیم مدیریتی جدید استان این است تا بر اساس قانون، راهکارها و چاره‌اندیشی مطلوب برای رفع گره‌ها و دغدغه‌های مردم اندیشیده شود.

هاشمی تصریح کرد: شهرستان‌های جدیدالتأسیس میامی، سرخه، آرادان و مهدی‌شهر به‌منظور تکمیل و فراهم آوردن زیرساخت‌های اداری و خدماتی، نیازمند توجه جدی‌تر هستند و ما نیز در این خصوص اقدامات لازم را در دستور کار قرار دادیم.

وی بیان کرد: هر جا که اقدامات به مردم واگذار شد، به موفقیت‌های مطلوبی دست یافتیم که در بحث گرامیداشت پیروزی انقلاب نیز نقش مردم بسیار پررنگ خواهد بود.

استاندار سمنان افزود: ویروس کرونا دشمن سلامت مردم است و با توجه به تغییر رنگ‌بندی‌های کرونایی در کشور و استان، ضرورت دارد تا همگان نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و همچنین تزریق دز سوم واکسن اقدام کنند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول