اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گاز تامین‌کننده ۷۵ درصد سبد انرژی گلستان است/ 98 درصد از خانوارهای روستایی از گاز بهره‌مندند

مدیرعامل شرکت گاز گلستان با بیان اینکه این شرکت تامین‌کننده بیش از ۷۵ درصد سبد انرژی استان است، گفت: تاکنون 921 روستا و 35 شهر گلستان از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

گاز تامین‌کننده ۷۵ درصد سبد انرژی گلستان است/ 98 درصد از خانوارهای روستایی از گاز بهره‌مندند

به گزارش خبرگزاری فارس گلستان، علی طالبی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: تاکنون ۹۲۱ روستا و ۳۵ شهر استان گلستان و همچنین ۳ هزار و ۳۳۸ صنعت و ۶۵ جایگاه سی ان جی در گلستان از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز گلستان تامین‌کننده بیش از ۷۵ درصد سبد انرژی استان است، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون ۹۸ درصد خانوار روستایی و صد در صد خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ابراز کرد: در دهه فجر سال جاری تعداد ۱۲۶ پروژه گازرسانی در ۱۵ روستا و ۱۰۴ پروژه صنعتی و پنج پروژه عمرانی در استان گلستان افتتاح می‌شود همچنین تعداد ۲ پروژه گازرسانی در ۲ روستا کلنگ‌زنی می‌شود.

طالبی از گازرسانی به سه واحد صنعتی در شهرستان آزادشهر خبر داد و اظهار کرد: در ایام مبارک دهه فجر به شهرک وحدت آق‌قلا (فاز دوم) گازرسانی می‌شود و فاز نخست اجرای خط تغذیه تقویتی ۱۶ اینچ در شهرستان آق‌قلا به شهرک صنعتی اترک آق‌قلا است.

وی از گازرسانی به ۱۴ واحد صنعتی شهرستان آق‌قلا در ایام دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: گازرسانه به پنج واحد صنعتی بندرگز، گازرسانی به سه واحد صنعتی بندرترکمن، گازرسانی به روستای «محمدچاروا» (محمدجوانه) شهرستان رامیان، گازرسانی به «سازمان رخشانی» در شهرستان رامیان از جمله برنامه‌های شرکت گاز گلستان در ایام دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان از گازرسانی به یک واحد صنعتی در شهرستان رامیان بر داد و اظهار کرد: گازرسانی به ۶ واحد صنعتی شهرستان علی‌آبادکتول، گازرسانی به ۱۶ واحد صنعتی شهرستان کردکوی، گازرسانی به روستای «مهدی‌آباد» مزرعه ملایی در شهر کلاله، گازرسانی به سه واحد صنعتی در کلاله از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در دهه جر است.

طالبی از گازرسانی به چهار واحد صنعتی شهرستان گالیکش در دهه فجر خبر داد و افزود: گازرسانی به ۳۱ واحد صنعتی در شهرستان گرگان، گازرسانی به چهار واحد صنعتی در گمیشان، گازرسانی به روستای یرواجه سفلی در شهرستان گنبدکاووس، گازرسانی به روستای خیرخواجه‌علیا در شهرستان گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در دهه جر است.

وی افزود: گازرسانی به روستای خیرخواجه نجف در گنبدکاووس، گازرسانی به روستای دماغ در گنبدکاووس، گازرسانی به روستای قیزلر گنبدکاووس، گازرسانی به روستای کریم‌آباد مزرعه حاج کریم شهرستان گنبدکاووس، گازرسانی به سازمان نورآباد سوفی هلاکو باغ کوکب در گنبدکاووس، گازرسانی به سازمان ناصری مزرعه اسماعیل محبی در گنبدکاووس، تکمیل رینگ و خط تغذیه تقویتی مسیر گازرسانی به روستاهای مرزی گنبدکاووس، آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای مرزی گنبدکاووس«پشه‌لر و قره دونگ»، گازرسانی به چهارده واحد صنعتی در گنبدکاووس از دیگر برنامه‌های شرکت گاز در ایام مبارک دهه فجر است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان ابراز کرد: گازرسانی به روستای «اوچران» در مراوه تپه، گازرسانی به روستای «سوجق» در مراوه‌تپه، گازرسانی به روستای قرناق در مراوه‌تپه، گازرسانی به روستای میدان جیق کوچک در مراوه‌تپه از دیگر برنامه‌های شرکت گاز گلستان در ایام مبارک دهه فجر است.

انتهای پیام/۸۳۰۱۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول