اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

ویدئو| وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از ۱۰ روز آینده خبر داد/ پروژه ۱۰ ساله را در ۴ سال انجام می‌دهیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در یک پروژه ملی تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری ایجاد خواهیم کرد. این پروژه تا ۱۰ روز آینده با واگذاری نیم میلیون پورت آغاز می‌شود.

ویدئو|  وزیر ارتباطات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبرنوری از ۱۰ روز آینده خبر داد/ پروژه ۱۰ ساله را در ۴ سال انجام می‌دهیم

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع‌ پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از آغاز واگذاری نیم میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری از پروژه راه اندازی ۲۰ میلیونی پورت فیبر نوری تا ۱۰ روز آینده در کشور خبر داد.

وی برنامه در گفت‌وگوی ویژه خبری گفت: شبکه ملی اطلاعات، شبکه پر سرعت و با کیفیتی برای هموطنان است که ارتباط با شبکه جهانی را هم بهبود می‌دهد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود:‌ شبکه ملی اطلاعات به بیان ساده دو بال اصلی دارد. بال اول شبکه پر سرعت و با کیفیت در سراسر کشور است. بال دوم خدمات است و باید روی این شبکه پرسرعت انواع خدمات را برای مردم عزیزمان فرهم کنیم.
وی ادامه داد: در یک پروژه ملی تا پایان دولت سیزدهم ۲۰ میلیون پورت پرسرعت فیبر نوری در سراسر کشور ایجاد خواهیم کرد. حدود نیم میلیون پورت در سراسر کشور آماده بهره برداری است و این پروژه تا ۱۰ روز آینده با واگذاری نیم میلیون پورت آغاز می‌شود. 

وی گفت: ان شالله با سرعت زیاد و با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی این پروژه ۱۰ ساله را طی ۳ تا ۴ سال انجام می دهیم.

به گزارش فارس، کاربران فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه اعلام کرده اند که راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات اصلی‌ترین مطالبه مردم است.

در این باره این ویدئو را ببینید: 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول