اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نماینده مردم لنجان: زمان ساخت بیمارستان شهدای لنجان با کمک خیران کوتاه‌تر می‌شود

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: ردیف بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل بیمارستان شهدای لنجان در نظر گرفته پنج ساله است اما با کمک و مشارکت خیران زمان اجرای پروژه بسیار کمتر از این مدت است.

نماینده مردم لنجان: زمان ساخت بیمارستان شهدای لنجان با کمک خیران کوتاه‌تر می‌شود

حسین رجایی، نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان شهدای لنجان با اشاره به قدمت ۵۰ ساله بیمارستان لنجان و فرسوده شدن ۹۵ درصد از سازه‌های این بیمارستان، اظهار داشت: در سال ۸۴ دستور تخریب این بیمارستان صادر شده بود اما به دلایل مختلف ساخت بیمارستان انجام نشد، تا اینکه با تلاش دولت و مجلس انقلابی، سرانجام مجوزهای ساخت این بیمارستان صادر و ماده ۲۳ آن ابلاغ شد تا این بیمارستان دارای ردیف بودجه توسعه شود.

وی با بیان اینکه امیدوار هستیم اختصاص ردیف بودجه ملی به این طرح باعث شتاب گرفتن مراحل ساخت بیمارستان شود، بیان کرد: امروز کلنگ ساخت بیمارستان بزرگ شهدای لنجان به زمین ‌خورد و اطمینان دارم که در همین جمع، خیرانی حضور دارند که خودشان هزینه و زحمات ساخت این مجموعه را تقبل کردند.

رجایی با اشاره به اینکه ردیف بودجه‌ای که سازمان برنامه و بودجه برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته پنج ساله است اما  با کمک و مشارکت خیران زمان اجرای پروژه بسیار کمتر از این مدت است، گفت: امیدواریم با همکاری خیران یکی از بزرگ‌ترین و مجهزترین بیمارستان‌های استان اصفهان و حتی کشور در این شهرستان آماده بهره‌برداری شود و از قدم خیری که وزارت بهداشت، سازمان برنامه و بودجه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شبکه بهداشت و رئیس بیمارستان برداشته‌اند، تقدیر و تشکر ویژه باید کرد.

نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی خواستار پشتیبانی مسؤولان برای توسعه روزافزون سرانه فضای بهداشت، درمان و سلامت مردم شهرستان لنجان شد و افزود: بیمارستان شهدای لنجان تنها مجموعه درمانی دولتی این منطقه است که با وجود فرسودگی، به بیش از ۳۰۰ هزار نفر خدماتی درمانی ارائه می‌داد، تلاش‌های صورت گرفته برای بازسازی آن امروز به نتیجه رسید و شاهد کلنگ‌زنی این مجموعه جدید هستیم.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول