اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

معلمان قرآنی سراسر کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند

در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم ، تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت علیهم السلام منعقد شد.

معلمان قرآنی سراسر کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار گرفتند

خبرگزاری فارس ـ مهدی رسولی: در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم ، تفاهم نامه همکاری بین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت علیهم السلام منعقد شد.

این تفاهم نامه در راستای تحقق اجرای اصل بیست و نهم قانون اساسی جمهوری اسلامی و اهداف و برنامه های دولت در خصوص تعمیم و گسترش پوشش نظام تامین اجتماعی و افزایش ضریب پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، با عنایت به تاکید بر توسعه بیمه اجتماعی در برنامه های توسعه کشور به منظور برخورداری معلمین قرآنی فاقد پوشش بیمه اجتماعی از مزایا و تعهدات بلندمدت بیمه های اجتماعی در زمینه مستمری پیری(سالمندی)، از کارافتادگی کلی و بازماندگان متوفی منعقد شد.

این تفاهم­نامه همکاری فی­مابین صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل های قرآن وعترت علیهم السلام با امضای بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق و محمد انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه اجرایی شد.

برقراری مدیر عامل صندوق هدف از اجرای این تفاهم نامه را توسعه و پوشش حداکثری بیمه اجتماعی در جامعه هدف دانست و گفت با اجرای این طرح ۳۰ هزار نفر از معلمین عزیز، پرتلاش و زحمت کش قرآنی مورد تایید اتحادیه که مشمول سایر  نظام ها و صندوق های بیمه اجتماعی نبوده و شرایط احراز عضویت نزد صندوق را داشته باشند می توانند از مزایای بازنشستگی(دوران پیری و سالمندی)، از کارافتادگی کلی و بازماندگان  بهره مند شوند.

وی این تفاهم را پرخیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد با امضای این تفاهم بتوانیم به معلمین قرآنی عزیز خدمات اجتماعی ارائه و دغدغه های ایشان را کاهش دهیم.

محمد انجم شعاع مدیرعامل اتحادیه گفت امیدواریم با انعقاد این تفاهم نامه عقب ماندگی ۲۰ ساله در پوشش بیمه های اجتماعی معلمین قرآنی را جبران کنیم.

در پایان این مراسم که با حضور سردار طلایی رییس هیات مدیره اتحادیه کشوری موسسات و تشکل های قرآن و عترت علیهم السلام همراه بود متن تفاهم نامه به امضای دو طرف رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول