اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم با هدف عدم مهاجرت از روستاها به شهرها و حفظ جمعیت مولد روستایی به امضا رسید.

انعقاد تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌ها

به گزارش گروه رفاهی و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، آیین امضای تفاهم نامه همکاری صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور در نمایشگاه دستاوردهای شش ماهه وزارت مردم برگزار شد.

«بیت الله برقراری» مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر با تاکید بر راهبرد صندوق در برقراری عدالت اجتماعی، گفت: طبق اصل ۲۹ قانون اساسی به دنبال بیمه شدن تمامی افراد واجد شرایط فاقد بیمه اجتماعی هستیم تا در راستای تحقق اهداف عالیه نظام گام برداریم.

وی افزود: این تفاهم نامه بستری برای استفاده از ظرفیت های دهیاری ها در خصوص بیمه اجتماعی روستاییان است.

برقراری اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت شهرداری ها و دهیاری ها سراسر کشور در تبیین اهداف صندوق می توانیم رسالت قانونی خود را بهتر پیش ببریم و جامعه هدف را بهتر بشناسیم.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرگفت: با توجه به اینکه بیشتر کارگزاران صندوق دهیاران هستند و از دل مردم روستایی و عشایری برگزیده شده اند می توانند سفیران خوبی برای ما باشند.

مهدی جمالی نژاد، معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به سیاست های رئیس جمهوری مبنی بر رفع نابرابری های اجتماعی گفت: برای داشتن توسعه متوازن باید گسترش متوازن جمعیت صورت بگیرد و خدمات متوازن را بین مردم ارائه دهیم.

وی افزود: با ترویج و تشویق فرهنگ بیمه در بین آحاد جامعه قادر خواهیم بود این توسعه متوازن را برقرار کنیم.

معاون وزیر کشور گفت: از جمله اهداف ما عدم مهاجرت از روستاها به شهرها و حفظ جمعیت مولد روستایی است که این تفاهم نامه در جهت رفع بخشی از دغدغه های کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور انجام می گیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول