اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

رنگرز در جمع پیشکسوتان فوتبال: ورزش مازندران هم‌وزن افتخاراتش دیده نشد

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در دورهمی پیشکسوتان فوتبال مازندران گفت: مازندران سهمش از اعتبارات باید هم وزن یک سوم افتخاراتی باشد که فقط در رقابت های المپیک کسب کرده است.

رنگرز در جمع پیشکسوتان فوتبال: ورزش مازندران هم‌وزن افتخاراتش دیده نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، در اتفاقی جالب و تازه، دورهمی ستارگان فوتبال مازندران با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال مازندران و جمعی از بزرگان و ستارگان فوتبال استان در بهشهر برگزار شد.

حسن رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع پیشکسوتان فوتبال استان مازندران، ضمن تمجید و تقدیر از پیشکسوتان و موسپیدان فوتبال استان، اظهار کرد: افتخارات ورزش استان مازندران بخصوص ورزش فوتبال، مرهون حضور و زحمات شما است.

رنگرز افزود: پیشکسوتان خالصانه از خودشان گذشتند و بذری را کاشتند که به هر شکل الان به ثمر نشسته است و ورزش استان از میوه و سایه این درخت بهره‌مند می‌شود.

وی از جلسات متعدد برای سرعت بخشیدن به عملیات بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت و ادامه داد: بعد از دستور ریاست جمهوری و پیگیری‌های سجادی وزیر ورزش، جلسه‌ای با حضور معاون عمرانی استاندار و نمایندگان ویژه مقام عالی وزارت ورزش و جوانان شکل گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بیان کرد: می‌دانم همه مردم دغدغه و دل‌مشغولی جدی در این خصوص دارند؛ باور بفرمائید که خادمین شما در ورزش استان هم از شرایط موجود رضایت‌خاطر ندارند. این اتفاق، اتفاق تلخی است که یک تیم پرافتخار مازندرانی مثل نساجی که نگین انگشتری افتخارات فوتبالی ما در سه استان شمالی است، این روزها در خارج از استان مازندران رقابت‌های خودشان را پیگیری می‌کنند.

رنگرز از تلاش برای سرعت بخشیدن پروژه استادیوم شهید وطنی قائمشهر گفت و اظهار کرد: پروژه بازسازی استادیوم شهید وطنی قائمشهر در حال حاظر نزدیک ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد؛ امروز هم یک جدول زمانبندی را با مجموعه دوستان تعریف کرده‌ایم.

وی افزود: با این جدول زمانبندی صورت گرفته، حسب تاکید ریاست محترم جمهور و پیگیری‌های مجدانه وزیر ورزش و جوانان و استاندار، این پروژه به اول مرداد ماه سال جدید که شروع رقابت‌های فصل جدید لیگ‌برتر است خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد: تلاش ما این بود با تخصیص اعتبار و فراهم شدن یک فرایند عمرانی، حضور باشگاه نساجی را در استادیوم شهدای ساری داشته باشیم؛ متاسفانه ورزش استان مازندران متناسب، هم وزن و هم سنگ افتخاراتش دیده نشده است.

رنگرز با بیان اینکه، این نکته تامل برانگیز و ناراحت کننده است، ادامه داد: از ۱۶ تیم حاضر در لیگ برتر فوتبال کشوری تیمی نیست که در ترکیبش حضور یک مازندرانی را تجربه نکرده باشد.

وی ادامه داد: مجموعا ۳۰۰ بازیکن آن هم به صورت تقریبی در لیگ‌های مختلف کشور بازی می‌کنند؛ در همه عرصه‌ها و در همه سطوح لیگ، ما نمایندگانی داریم که به شایستگی از اقتدار فنی فوتبال ما دفاع می‌کنند.

رنگرز گفت: ما الان تیم‌هایی داریم که در لیگ‌های یک و دو سه که با دستان خالی مجموعه تیم‌های خودشان را هدایت می‌کنند؛ با این هزینه‌های سرسام‌آور، حضور جدی در مسابقات دارند آنهم با زیرساخت بسیار نامناسب؛ شاید این شبیه یک مسئله به نوعی ناراحت کننده باشد که بعضا تیم‌های ما که صعود می‌کنند در لیگ‌های بالاتر، موجبات تکدر خاطر را فراهم می‌کنند؛ چون صعود از یک لیگ به لیگ بالاتر با زیرساخت و سخت افزاری که در آن شهرستان‌ها وجود دارد، الزامات و استانداردهای جدی ای را می‌طلبد که بعضا تحقق این ها مستلزم اعتبارات آنچنانی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: امیدوار هستم نظام توزیع و تخصیص اعتبارات در ورزش کشور، با آمایش سرزمینی درستی که جزو برنامه های وزیر ورزش و جوانان بوده شکل بگیرد.

رنگرز با اشاره به اینکه؛ مازندران سهمش از اعتبارات باید هم وزن یک سوم افتخاراتی باشد که فقط در رقابت‌های المپیک کسب کرده است، گفت: ما به تنهایی بیش از نیمی از افتخارات ورزش کشور را در همه زمینه‌ها بدست آوردیم و متناسب آن باید دیده شویم. امیدوار هستیم در دولت مردمی جناب دکتر رئیسی این مهم محقق شود.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول