اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

زمینه استفاده رایگان از یک هزار مجموعه ورزشی برای عموم مردم فراهم شد

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر یک هزار مجموعه ورزشی در کل کشور پیش‌بینی شده که بتوانیم خدمات ورزشی را به طور رایگان به دانش‌آموزان و والدین ارائه کنیم.

زمینه استفاده رایگان از یک هزار مجموعه ورزشی برای عموم مردم فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صادق ستاری‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع مدیران چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح جدید وزارت آموزش و پرورش برای آزادسازی مجموعه‌های ورزشی در راستای دسترسی عموم مردم، گفت: از این پس تا پایان سال تحصیلی جاری، هر پنج‌شنبه‌ها دانش‌آموزان دختر همراه مادرانشان و هر جمعه دانش‌آموزان پسر به همراه پدرانشان در برنامه‌های متنوع ورزشی که برنامه‌ریزی شده، شرکت می‌کنند.

معاون تربیت بدنی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم این طرح در تمام نقاط کشور برگزار شود، ادامه داد: در حال حاضر یک هزار مجموعه ورزشی در کل کشور و ۱۸ مجموعه در چهارمحال و بختیاری برای این طرح پیش‌بینی شده که بتوانیم خدمات ورزشی را به طور رایگان به دانش‌آموزان و والدین ارائه کنیم.

وی با اشاره به اینکه این طرح در سند تحول دولت به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، ادامه داد: تمام دستگاه‌ها موظف هستند ظرفیت‌های ورزشی خود را آزاد کنند و در اختیار تمام مردم قرار دهند؛ لذا به همین دلیل آموزش و پرورش در این خصوص پیش‌قدم شده و ظرفیت‌های ورزشی خود را برای استفاده عمومی آزاد کرده است.

ستاری‌فرد در پایان گفت: امیدواریم همه دستگاه‌ها به آموزش و پرورش کمک کنند تا بتوانیم با ارائه خدمات ورزشی رایگان به مردم زمینه سلامت جسمی و روحی جامعه را فراهم کنیم.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول