اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان‌غربی: امنیت پایدار زمینه جذب سرمایه گذار در استان است

استاندار آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی یکی از استان‌های امن منطقه است و این امنیت موجب شده که سرمایه گذاران زیادی برای حضور و سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کنند.

استاندار آذربایجان‌غربی: امنیت پایدار  زمینه جذب سرمایه گذار در استان  است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی روز دوشنبه در دیدار با معاون هماهنگ کننده ناجا با قدردانی از تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در توسعه و ایجاد امنیت پایدار در استان، گفت: آذربایجان غربی یکی از استانهای امن منطقه است و این امنیت موجب شده که سرمایه گذاران زیادی برای حضور و سرمایه گذاری در استان اعلام آمادگی کنند.

معتمدیان ادامه داد: نیروهای انتظامی در تمامی روزهای سال و با تلاش شبانه روزی، امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده اند و در ایام نوروز نیز که مسافرت های مردم افزایش یافته، برای ایجاد فضایی با نشاط و امن برای مردم در تلاش هستند.

معاون هماهنگ کننده ناجا نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از برنامه های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز گفت: نیروی انتظامی تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط ایمن و آرام برای هموطنان عزیز در این نوروز به کار گرفته است.

سردار محمدعلی نوری نژاد درخصوص برنامه‌های نیروی انتظامی در راستای ارتقای معیشت کارکنان، اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان اولین موضوع هزینه سبد خانوار کارکنان انتظامی به صورت ویژه در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد و از استاندار محترم آذربایجان غربی نیز درخواست داریم تا در تامین زمین برای احداث مساکن کارکنان در استان مساعدت ویژه نمایند.

انتهای خبر/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول