اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

آب‌رسانی قرارگاه سازندگی به 52 روستای استان سمنان/ کار در 7 روستای محروم دامغان آغاز شد

آب‌رسانی به 52 روستا در دستور کار قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان قرار دارد و کار در هفت روستای محروم شهرستان دامغان از امروز آغاز شد.

آب‌رسانی قرارگاه سازندگی به 52 روستای استان سمنان/ کار در 7 روستای محروم دامغان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، عملیات اجرایی آب‌رسانی به هفت روستای محروم شهرستان دامغان پیش از ظهر امروز با حضور فرمانده سپاه استان سمنان آغاز شد.

در این مراسم گفته شد که قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان سمنان، کار آب‌رسانی به 52 روستای استان را در دستور کار دارد.

سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم با بیان اینکه لفظ «جهاد» در بطن «اردوهای جهادی» به معنای رویارویی با مشکلات و کمبودهای مردم است، خطاب به حاضران در این اردوها گفت: جهادگران باید با فعالیت‌ها و اعتقادات خود، عامل محرکی برای مردم مناطق مختلف باشند که به لطف خدا هم‌اکنون نیز این‌گونه هستند.

وی با بیان اینکه کار جهادگران در روستاها و مناطق محرومبه معنای واقعی کلمه امیدآفرین است، افزود: از همه توان و ظرفیت این نیروها برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در مناطق محروم استفاده خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به خدمات گروه‌های جهادی در دوران شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: جهادگران با خدمت‌رسانی مطلوب خود، از رزمایش کمک‌های مؤمنانه گرفته تا ضدعفونی معابر و شهرها و از واکسیناسیون عمومی گرفته تا بازسازی منازل نیازمندان در واقع برگ زرینی بر افتخارات خود افزودند.

دامغانی بیان کرد: گروه‌های جهادی علاوه بر ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی و آموزشی، امیدآفرینی و نشاط را برای به روستائیان به همراه دارند.

وی تصریح کرد: حضور دانشجویان جهادگر در این مناطق باعث ایجاد انگیزه بیشتر در روستائیان می‌شود و برکات فراوانی برای استان و کشور به همراه دارد.

انتهای پیام/74002/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول