اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: پرداختن به هماهنگ عمل کردن در مناسبت‌های ماه رمضان از جمله برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان، برگزاری سفره‌های اطعام، پیگیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات در ماه رمضان خواهد بود.

برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی استان برای ماه مبارک رمضان

حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، درخصوص برنامه‌های عید نوروز و ماه مبارک رمضان، سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: مهم‌ترین اهداف در برنامه‌های سازمان تبلیغات، همان اهداف انقلاب اسلامی و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب است؛ در صدور احکامی که برای متولیان امر تبیین، ابلاغ شده تبیین اسلام و انقلاب اسلامی حائز اهمیت است و جایی که بتوانیم با سرشاخه‌های موثر در شهر و روستا ارتباط برقرار کنیم، نسبتا اهداف ما محقق خواهد بود.

وی افزود: آماده کردن مساجد به منظور دید و بازدیدهای مومنین، دیدارهای نوروزی هیئات مذهبی،کانون مداحان و مراکز فرهنگی در اصفهان از مهم‌ترین اقدامات انجام شده در سطح استان به عنوان فعالیت‌های تبلیغی در نوروز است.

فوقی تصریح کرد: دیدار از خانواده شهدا در استان و شهر اصفهان با حضور مجموعه سازمان تبلیغات، مجموعه شورای هیئات  مذهبی، مجموعه کانون مداحان و مراکز فرهنگی و همچنین نشست با خواهران فعال در بحث ترویج حیا و حجاب در رابطه با مسافران نوروزی از جمله برنامه ایام نوروز سازمان تبلغات اسلامی بوده است.

غبارروبی از مساجد در منطقه حصه

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در رابطه با استقبال ازماه مبارک رمضان اظهار داشت: غبارروبی مساجد در سطح استان و شهر اصفهان از برنامه استقبال از ماه رمضان است، غبارروبی مسجد الزهرا(س) و حسینه و مسجد بیت‌الزهرا(س) در منطقه حصه به همراه جلسه با مجمع طلاب مستقر در این منطقه انجام شده است.

وی ادامه داد: این جلسه با حضور معاونین، مسؤولان دارالقرآن و کارشناسان به اتخاذ تصمیمات میدانی، برنامه‌های آموزشی و تبلیغی برای رفع مشکلات فرهنگی این منطقه منجر شده است.

فوقی افزود: پیشنهاد تاسیس یک پایگاه فرهنگی اجتماعی با محوریت یکی از مساجد این منطقه با تولیت سازمان تبلیغات، از برنامه‌های پیش رو در ماه مبارک رمضان در این منطقه است.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان عنوان کرد: برنامه‌های جزءخوانی و تفسیر قرآن به‌صورت ویژه برای روسای هیئات مذهبی به منظور آشنایی با مباحث قرآنی با دعوت از اساتید فرهیخته این رشته، در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جلسات تفسیر قرآن ویژه مبلغین در سازمان تبلیغات و همچنین در حاشیه نمایشگاه قرآن و عترت با زمان‌بندی‌های مشخص اعلام خواهد شد.

فوقی تصریح کرد: مشارکت در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن وعترت، برپایی غرفه‌های قرآنی و دستاوردهای موسسات قرآنی تحت پوشش سازمان تبلیغات، همچنین برگزاری جلسات ویژه شورای هیئات مذهبی در حاشیه نمایشگاه از برنامه‌های سازمان تبلیغات در ماه مبارک رمضان است.

کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان تصریح داشت: پرداختن به هماهنگ عمل کردن در مناسبت‌های ماه رمضان از جمله برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان، برگزاری سفره‌های اطعام،کمک‌های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان، پیگیری رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مساجد از جمله برنامه‌های سازمان تبلیغات در ماه رمضان خواهد بود.

انتهای پیام/63119/ق/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول