اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پروژه‌های نیمه‌تمام صنعت برق استان سمنان تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه سال جاری و تأمین منابع و جذب اعتبارات حداکثری، درصدد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صنعت برق در این استان هستیم.

پروژه‌های نیمه‌تمام صنعت برق استان سمنان تکمیل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مجید وفایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان صبح امروز به مناسبت فرارسیدن سال جدید، با کارکنان حوزه ستادی و معاونت بهره‌برداری این شرکت دیدار و گفت‌وگو داشت و ضمن تبریک سال جدید، سالی همراه با موفقیت و سربلندی برای همه همکاران آرزو کرد.

وی صنعت برق را یکی از مهم‌ترین عوامل زیرساختی در تولید و اشتغال‌آفرینی دانست و اظهار کرد: با توجه به نام‌گذاری سال جاری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» از سوی مقام معظم رهبری، شرکت برق منطقه‌ای سمنان همه توان خود را در عرصه برق‌رسانی جهت تحقق بهتر این شعار به کار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای سمنان با اشاره به سیاست‌گذاری وزارت نیرو و اهداف بیان‌شده از سوی مدیرعامل شرکت توانیر گفت: تولید برق مطمئن و پایدار و کاهش ناترازی تولید و همچنین بهره‌برداری مطمئن از تأسیسات صنعت برق، دو هدف کلیدی و از برنامه‌های مهم سال جاری صنعت برق است.

وفایی با بیان نزدیک بودن فصل گرما و افزایش دما و رشد مصرف برق افزود: امیدواریم با افزایش میزان تولید با هدف کاهش ناترازی تولید و مصرف و همیاری مردم فهیم استان سمنان در صرفه‌جویی برق، تابستان پیش رو و پیک بار سال جاری با کمترین مشکل سپری شود.

وی پیگیری پروژه‌های سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به استان سمنان و همچنین پروژه‌های در دست اقدام بر اساس اولویت‌های تعیین‌شده را یکی از برنامه‌های شرکت برق منطقه‌ای سمنان در سال جدید دانست و گفت: با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه سال جاری و همچنین تأمین منابع و جذب اعتبارات حداکثری، درصدد تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام صنعت برق در استان خواهیم بود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول