اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  دانشگاه

تمهیدات ویژه دانشگاه علامه برای دلواپسی این روزهای خانواده‌های دانشجویان

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به نگرانی این روزهای خانواده‌های دانشجویان برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی شرایطی را فراهم کرده است که والدین بتوانند از امکانات دانشگاه بازدید کنند.

تمهیدات ویژه دانشگاه علامه برای دلواپسی این روزهای خانواده‌های دانشجویان

عبدالله معتمدی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه آموزش حضوری در این دانشگاه از آبان ماه سال گذشته شروع شده است، گفت: آغاز کلاس‌های حضوری دانشگاه علامه طباطبایی با دانشجویان مقطع دکترا بود اما از ترم جاری یعنی از بهمن ماه باتوجه به پیک مجدد امیکرون مجبور به برگزاری مجازی کلاس‌های درس شدیم.

وی با بیان اینکه کلاس‌های دانشگاه علامه طباطبایی طبق مصوبه اعلام شده از روز ۲۰ فروردین ماه برای دروس عملی به صورت حضوری برگزار می‌شود، گفت‌: براین اساس ۷۰ درصد از کلاس‌های دروس این دانشگاه از ۲۰ فروردین به صورت حضوری برگزار می‌شود.

* حضور الزامی اساتید دانشگاه علامه از ۱۴ فروردین

به گفته معتمدی تمام اساتید دانشگاه علامه طباطبایی از  ۱۴ فروردین در دانشکده ها حضور دارند و تمام جلسات مرتبط با دانشگاه مانند دفاع پایان‌نامه ها به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با حضوری شدن کلاس‌های درس دانشگاه علامه طباطبایی سامانه مجازی این دانشگاه برای ۷۰ درصد از دروس عملی قطع می‌شود، به عبارتی این گونه نیست که دانشجویان بتوانند هم حضوری و هم مجازی از کلاس‌ها بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی شرط حضور دانشجویان در خوابگاه‌های دانشجویی را تزریق حداقل ۲ دوز واکسن اعلام کرد و گفت: دانشگاه از پذیرش دانشجویانی که واکسینه نشده‌اند، معذور است و امکان پذیرش آنها را ندارد.

* برگزاری جلسات مقدماتی برای دانشجویان 

وی همچنین از برگزاری جلسات مقدماتی برای دانشجویانی که تا کنون فضای دانشگاه را ندیده‌اند و از بدو ورود، دانشجوی مجازی این دانشگاه بوده‌اند، خبر داد و گفت: این جلسات مقدماتی فرهنگی و برای آشنایی بیشتر دانشجویان با فضای دانشگاه، حق و حقوقی که دارند و آشنایی با آیین نامه ها و مقررات انضباطی است.

معتمدی با اشاره به شرایط ویژه کرونایی این روزهای کشور، گفت: جلساتی را برای اساتید درنظر گرفته‌ایم که تعامل بیشتری با دانشجویان برقرار کنند چرا که تعدادی از این عزیزان ممکن است مشکلاتی را به لحاظ اجتماعی تجربه کرده  یا داغ دیده باشند و نیاز به توجه بیشتری داشته باشند. تلاش می‌کنیم دانشجویان با نشاط ترم جاری را ادامه دهند.

وی با اشاره به نگرانی این روزهای خانواده‌های دانشجویان برای برگزاری حضوری کلاس‌های درس، گفت: دانشگاه علامه طباطبایی شرایطی را فراهم کرده است که والدین بتوانند از امکانات دانشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول