اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

وزیر کار: علی رغم کسری بودجه،هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:ما سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد.

وزیر کار: علی رغم کسری بودجه،هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد

به گزارش خبرنگار گروه رفاه و آسیب‌های اجتماعی خبرگزاری فارس، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در سازمان تأمین اجتماعی، ما به کسری بودجه شدید دچار هستیم، سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که متوسط ماهانه ۴هزار میلیاردتومان کسری داشتیم و این عدد بسیار وحشتناک است.

وی افزود: این میزان از کسری، بودجه یکساله یک دستگاه بزرگ است.این در حالی است که  تمام بودجه برخی وزارتخانه‌ها در سال، ۱۰ تا ۱۲هزار میلیارد تومان است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه خاطرنشان کرد: ما سال گذشته را در حالی به پایان رساندیم که هیچ حقوقی به تأخیر نیفتاد و حدود یک میلیون و ۱۰۷هزار بیمه شده جدید در تامین اجتماعی بیمه شده جدید داشتیم که تا پایان فروردین ماه آمار، افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از آمار مذکور، حدود ۷۵۰ هزار نفر بیمه شدگان مربوط به نیمه دوم سال گذشته است و ۷۰ درصد از این تعداد یعنی ۵۰۰ هزار نفر، بیمه شده اجباری هستند.

 وی یادآور شد: سازمان تامین اجتماعی حدود ۲۰ هزار میلیارد تومان از کسری سال گذشته را در برنامه جدید تعریف کرده و یک موفقیت بزرگ به شمار می رود.

عبدالملکی تاکید کرد: در حوزه تامین اجتماعی سیاستهای کلی تامین اجتماعی از رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است که رییس‌جمهور به ما ابلاغ کردند که ظرف دو تا دو و نیم ماه مقدمات اجرایی و پیش نویس اسناد و لوایح توسط وزارتخانه تهیه و این مسئولیت به عهده ما گذاشته شده است که یک انقلاب در عرصه رفاهی مردم ایران است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول